شریفات: پیش‌بینی می‌کردم که فولاد قهرمان شود!

در جدول سه تیم مدعی فاصله بسیار کمی با هم دارند و واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان خواهد شد.

شریفات: پیش‌بینی می‌کردم که فولاد قهرمان شود!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد اگر در چند بازی اول فصل شکست نمی‌خوردند در زمان حاضر یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بودند.

اسماعیل شریفات درباره تساوی خانگی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فقط سه موقعیت تک به تک را زاپاتا از دست داد. در طرف مقابل سپاهان فقط دو بار به سمت دروازه ما شوت زد و به یک گل رسید. باید بگویم که آلومینیوم در این بازی مستحق برد بود، اما متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم و بابت تساوی برابر سپاهان بسیار ناراحت هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما امسال تیم‌های بزرگ لیگ را اذیت کردیم و حالا شرایط طوری است که دیگر به رتبه تک‌رقمی فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم در پایان لیگ جزو چهار یا پنج تیم برتر باشیم. اگر در بازی‌های باقیمانده پنج یا شش مسابقه را ببریم می‌توانیم در این جایگاه قرار بگیریم، البته این را هم بگویم که ما در بازی‌های خانگی روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای باز کردیم و امیدوارم آنها مثل چند بازی گذشته از تیم‌شان حمایت کنند.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد‌، گفت: من در نیم‌فصل اول پیش‌بینی می‌کردم که فولاد قهرمان شود ولی شرایط برای آنها خوب پیش نرفت. الان هم می‌بینیم که در جدول سه تیم مدعی فاصله بسیار کمی با هم دارند و واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان خواهد شد.

شریفات در مورد بازی تیمش برابر ملوان بندر انزلی تصریح کرد: بازی آسانی در بندر انزلی نداریم، ولی ما حتی خارج از خانه هم به برد فکر می‌کنیم، امیدوارم امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها