آذرباد: چرا از پاکستان توپ نمی‌خریم؟

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، به جدول برترین پاسورهای لیگ برتر باز خواهد گشت.

آذرباد: چرا از پاکستان توپ نمی‌خریم؟

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، به جدول برترین پاسورهای لیگ برتر باز خواهد گشت.

محسن آذرباد  درباره پیروزی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: این بازی حساسیت خاص خودش را داشت و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، مس کرمان هم تیم خوبی است، ولی ما در این بازی نمایش خوبی داشتیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما قبل از تعطیلات لیگ برتر هم در چند بازی به شدت از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در چند بازی هم بدشانس بودیم در غیر اینصورت باید در حال حاضر در بین سه تیم ابتدای جدول قرار داشتیم. با این حال انگیزه ما بسیار زیاد است تا خودمان را به بالای جدول برسانیم.

آذرباد با انتقاد از کیفیت توپ‌های استفاده شده در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه کیفیت این توپ‌ها به شدت پایین است و همین موضوع در کیفیت فنی بازی‌ها و عملکرد بازیکنان هم تأثیر می‌گذارد. نمی‌دانم این توپ‌ها برای چند سال پیش است، در کشور همسایه ما یعنی پاکستان بهترین توپ‌های دنیا تولدی می‌شود، چرا واقعا از انها توپ نمی‌خریم؟

هافبک تیم فوتبال مس که در لیگ امسال در بین پاسورهای برتر لیگ قرار ندارد، خاطر نشان کرد: اتفاقاً امسال بیشتر از فصل قبل پاس می‌دهم، ولی در گل زدن بدشانس بودیم. من کار خودم را انجام می‌دهم و از این بابت نگرانی ندارم، مطمئن باشید  به جدول برترین پاسورها برمی‌گردم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها