فلاح: پیشنهاد از تیم‌های مطرح هر بازیکنی را وسوسه می‌کند/ جدایی از پیکان دست من نیست

ما تیم خوبی داریم و قطعاً تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ برتر خودمان را در جدول بالا بکشیم.

 فلاح: پیشنهاد از تیم‌های مطرح هر بازیکنی را وسوسه می‌کند/ جدایی از پیکان دست من نیست

مدافع تیم فوتبال پیکان که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده است، در مورد جدایی از جمع خودروسازان و احتمال حضورش در تیم‌های دیگر به اظهارنظر پرداخت.

سامان فلاح  درباره پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و بعد از مدت‌ها یک برد شیرین به دست آوردیم. این درست است که سپاهان یک تیم پُرمهره و قوی محسوب می‌شود، ولی فکر برنده شدن در سر ما وجود داشت و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در ادامه خاطر نشان کرد: جایگاهی که فعلاً در آن قرار داریم شایسته بازیکنان و کادر فنی پیکان نیست، چون ما تیم خوبی داریم و قطعاً تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ برتر خودمان را در جدول بالا بکشیم.

فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم‌فصل احتمال جدایی‌اش از پیکان وجود دارد، تصریح کرد: من تابع تصمیم باشگاه و کادر فنی هستم، چون با پیکان قرارداد دارم و به تنهایی نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

وی در واکنش به اینکه آیا پیشنهادهای رسیده او را وسوسه نمی‌کند، گفت: طبیعتاً این پیشنهادها می‌تواند هر بازیکنی را وسوسه کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، ولی اجازه نمی‌دهم این موضوع تمرکزم را به‌هم بزند. هر بازیکنی از بازی در تیم‌های مطرح استقبال می‌کند، ولی واقعیت این است که من با پیکان قرارداد دارم و جدایی از این تیم دست خودم نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها