دهقانی: امیدوارم برابر پرسپولیس بازنده نباشیم

از هواداران و مردم مسجد سلیمان درخواست می‌کنم از ما حمایت کنند ما در این ۱۰ بازی فقط به برد فکر می‌کنیم.

دهقانی: امیدوارم برابر پرسپولیس بازنده نباشیم

نفت مسجد سلیمان که در انتهای جدول به دنبال فرار از سقوط است، این هفته بازی سختی برابر پرسپولیس دارد. رضا دهقانی که فصل پیش پیراهن پرسپولیس را بر تن می کرد و در حال حاضر وینگر نفت مسجدسلیمان است در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ما گفت: از فرصت تعطیلی لیگ و برگزاری جام حذفی استفاده کردیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، از لحاظ بدنی آماده هستیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم از نظر روحی هم بهتر می‌شویم. بازی دوستانه خوبی داشتیم و محک جدی خوردیم. در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

او در مورد مشکلات مالی تیمش ادامه داد: مدیرعامل باشگاه قول دادند که در  روزهای آینده وضعیت بهتر شود و درصدی از قرارداد ما را پرداخت کنند.

این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد در رابطه با رویارویی با این تیم عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و در این هفته‌ هم برد خوب و روحیه بخشی برابر سپاهان به دست آورد. اما شرایط ما تفاوت دارد و به این سه امتیاز خیلی نیاز داریم تا با نزدیک شدن به رقبای خود، بتوانیم در لیگ بمانیم. به همین دلیل با تمام توان مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم که حداقل بازنده نباشیم و با امتیاز از بازی خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر اظهار داشت: از لحاظ کیفیت فنی قطعا شایسته ماندن در لیگ برتر هستیم اما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. می‌توانم بگویم هیچ گونه حمایتی از ما نشد حمایت و پشتیبانی در فوتبال برای تیم‌ها بسیار مهم است. طبیعتا در این شرایط هر تیمی دچار ضعف می‌شود اما ما برای دفاع از اعتبار فوتبالی خود، با تمام وجود تلاش خواهیم کرد، امیدوارم در پایان فصل شرمنده خودمان، خوانوادهایمان و بازیکنان نشویم.

دهقانی در پایان افزود: از هواداران و مردم مسجد سلیمان درخواست می‌کنم از ما حمایت کنند ما در این ۱۰ بازی فقط به برد فکر می‌کنیم، حتی در این هفته مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران است، به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها