مربی پرسپولیس: در لیگ ایران قهرمان شدن خیلی سخت اس

ما برای پیروزی در همه بازی‌ها کار می‌کنیم و می‌دانیم که از دست دادن امتیاز در این نوع بازی‌ها هواداران را ناراحت می‌کند.

مربی پرسپولیس: در لیگ ایران قهرمان شدن خیلی سخت اس

مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسب تک تک امتیازها اهمیت زیادی دارد.

اوسمار لوس‌ویرا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان و تیم باید همیشه بهتر شوند و سخت کار کنیم. لیگ ایران خیلی سخت است و ما باید تمرکز داشته باشیم و هر لحظه پیشرفت کنیم تا به اهداف خودمان برسیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره مشکلات زمین تمرین پرسپولیس هم اظهار کرد: هر تیمی نیاز به امکانات و زمین تمرین مناسب دارد. مخصوصا زمین تمرین که یکی از مهم‌ترین مسائل در این زمینه است. باشگاه در تلاش است تا بهترین شرایط را از این نظر برای ما فراهم کند. اگر بتوانیم هم‌زمان دو زمین تمرین در اختیار داشته باشیم شرایط بهتر خواهد بود.

او در ادامه درباره عمکرد مهدی ترابی و این که مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفته است هم گفت: ترابی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و مربیان کادر فنی به او کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر او به بهترین فرم خود برسد به سود کل تیم است.

لوس‌ویرا در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم هم گفت: خیلی زود است که در مورد قهرمانی و شانس‌های اصلی کسب این عنوان صحبت کنیم. ما می‌دانیم که برای کسب قهرمانی باید سخت تلاش کنیم و تک تک امتیازها اهمیت بالایی دارند. در لیگ ایران قهرمان شدن خیلی سخت است و بازی آسانی هم وجود ندارد.

وی در پایان درباره امتیازاتی که پرسپولیس در دو دیدار برابر تراکتور و سپاهان از دست داد هم گفت: ما برای پیروزی در همه بازی‌ها کار می‌کنیم و می‌دانیم که از دست دادن امتیاز در این نوع بازی‌ها هواداران را ناراحت می‌کند اما اکنون در صدر جدول هستیم و باید تلاش کنیم که با حفظ روند فعلی در صدر بمانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها