یحیی و کینه قدیمی از بشار رسن

یحیی گل محمدی هنوز ماجرای خداحافظی ناگهانی بشار رسن و تنها گذاشتن پرسپولیس را فراموش نکرده است.

یحیی و کینه قدیمی از بشار رسن

یحیی گل محمدی هنوز ماجرای خداحافظی ناگهانی بشار رسن و تنها گذاشتن پرسپولیس را فراموش نکرده است.

بشار رسن به تازگی در مصاحبه ای گفته است: «اگر از لیگ ایران هر تیمی به من پیشنهاد بدهد، خوشحال خواهم شد اما اگر آن تیم پرسپولیس باشد با سر آن را قبول می‌کنم، چون خیلی دوست دارم به این تیم برگردم، افتخار پوشیدن پیراهن آن و حضور کنار هواداران دوباره نصیبم شود. البته درحال‌حاضر که در القطر مشغول هستم تمام تمرکزم روی موفقیت تیم تحت قراردادم است و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

اواخر آذر ماه سال ۱۳۹۹ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس پس از ناکامی در فینال آسیا اعلام کرد در دوحه می‌ماند و رسما به باشگاه قطر اس‌سی می‌پیوندد و همبازی علی کریمی هافبک ایرانی سابق استقلال می‌شود. یحیی گل‌محمدی انتظار نداشت بشار رسن این موضوع را آخرین نفر به او بگوید و از این تصمیم هافبک عراقی حسابی شوکه شد. یکی از دلایل اختلاف شدید سرمربی پرسپولیس با مهدی رسول پناه مدیرعامل وقت باشگاه نیز همین موضوع بود که هرگز هم دیگر گرم نشد.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که یحیی گل‌محمدی اصلا و ابدا تمایلی به بازگرداندن بشار رسن ندارد و در واقع باشگاه پرسپولیس جای یکی از این دو است. هر چند بشار رسن ابراز علاقه کرده که پرسپولیسی شود اما این خواسته زمانی برآورده می‌شود که سرمربی این تیم شخص دیگری غیر از یحیی گل‌محمدی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها