رامین رضاییان جواب سردار را در قطر می‌دهد؟!

باید دید سردار آزمون که در چنین مواقعی به هیچ وجه از پاسخ دادن پرهیز نمی‌کند، جوابی به این کری‌خوانی رضاییان می‌دهد یا خیر.

رامین رضاییان جواب سردار را در قطر می‌دهد؟!

رامین رضاییان، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با وجود برگشت به لیگ ایران هم نتوانست جایی در لیست تیم ملی پیدا کند، ناخواسته به یکی از سوژه‌های برنامه‌ی جنجالی دوشنبه شب فوتبال برتر تبدیل شد.

ماجرا از این قرار بود که سردار آزمون در خلال صحبت‌هایش در خصوص ایجاد چنددستگی بین بازیکنان تیم ملی، گریزی هم به بازیکنی زد که مدت‌هاست به تیم ملی دعوت نشده اما با انتشار استوری در جبهه مخالف با سردار، به دنبال جلب توجه بوده است. شاید در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که مقصود سردار از این کدها، علی کریمی بازیکن سابق استقلال و فعلی کایسری اسپور است. اما وقتی سردار جلوتر رفت، با بیان جزییاتی در خصوص اینکه این بازیکن عکس‌هایی از بدن خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند و به هرتیمی رفته جدا شده و او را نخواستند، نشان داد که منظورش رامین رضاییان است. بازیکنی که با حضور اسکوچیچ دیگر به تیم ملی دعوت نشد و انتشار استوری بازیکنانی چون طارمی و جهانبخش توسط او، تعجب سردار را برانگیخته بود.

امروز اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری معنادار به نظر می‌رسد که پاسخ به سردار آزمون را به مکان و زمان دیگری موکول کرده است!

مدافع جدید تیم السیلیه با انتشار یک عکس از محیطی در شهر دوحه، نوشته است:" هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی!"

نکته جالب دیگر این است که رضاییان با انتشار کلمه soon به معنای به زودی در کنار ثبت کردن موقعیت عکس که مکان برگزاری جام جهانی است، به صورت غیرمستقیم وعده پاسخ دادن به کنایه‌های سردار آزمون را در این شهر داده است.

باید دید سردار آزمون که در چنین مواقعی به هیچ وجه از پاسخ دادن پرهیز نمی‌کند، جوابی به این کری‌خوانی رضاییان می‌دهد یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها