بنگر: برخی می‌خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند/ تیمِ گل‌محمدی دوباره صدرنشین می‌شود

هر دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند و امیدوارم باز هم شاهد یک بازی تماشایی از پرسپولیس و سپاهان باشیم.

 بنگر: برخی می‌خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند/ تیمِ گل‌محمدی دوباره صدرنشین می‌شود

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد وارد شدن به حاشیه تنها اتفاقی است که می‌تواند قهرمانی را از این تیم بگیرد.

محسن بنگر درباره شکست پرسپولیس برابر هوادار و اینکه حالا سرخپوشان صدرنشینی در لیگ را از دست داده‌اند، گفت: متأسفانه پرسپولیس در مقطع حساسی شکست خورد و در بازی با هوادار هم نمایش همیشگی را نداشت. به هر حال این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد، ولی پرسپولیس از لحاظ بازیکن و کادر فنی این پتانسیل را دارد که دوباره خودش را جمع و جور کند، به شرطی که آرامش خود را حفظ کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای قهرمان شدن مسائل بیرون از زمین هم مهم است. متأسفانه برخی می‌خواهند با یک باخت پرسپولیس را وارد حاشیه کنند، ولی هنوز چیزی تمام نشده و اختلاف سه امتیازی با صدر جدول هم در 10 بازی قابل جبران است. وارد شدن به حاشیه تنها اتفاقی است که می‌تواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و در این مقطع حساس هواداران هم باید از تیم حمایت کنند تا پرسپولیس مسیر خوبش را ادامه دهد.

بنگر در واکنش به برخی انتقادها که از یحیی گل‌محمدی صورت گرفته است، تصریح کرد: کارنامه گل‌محمدی در پرسپولیس روشن است، او در این دو سه سال نتایج خوبی در پرسپولیس گرفته است و روی تیمش اشراف کامل دارد. من مطمئنم  تیمِ گل‌محمدی دوباره در لیگ برتر صدرنشین می‌شود.

مدافع پیشین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان راجع به تقابل این دو تیم در جام حذفی گفت: این مسابقه همیشه یکی از بازی‌های جذاب در فوتبال ایران است. هر دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند و امیدوارم باز هم شاهد یک بازی تماشایی از پرسپولیس و سپاهان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها