قانون حضور 30 درصدی تماشاگر برای پرسپولیس - سپاهان اجرا می شود؟

حضور تماشاگران در بازی حذفی سپاهان و پرسپولیس معلوم نیست.

قانون حضور 30 درصدی تماشاگر برای پرسپولیس - سپاهان اجرا می شود؟

هنوز فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حضور تماشاگران در بازی حذفی پرسپولیس و سپاهان خبری را رسانه ای نکرده است اما حضور پرتعاداد تماشاگران سپاهانی در مصاف دوستانه دیروز سپاهان - زنیت باعث شده تا باشگاه سپاهانی برای بازی با پرسپولیس نیز به دنبال حضور پرتعداد تماشاگران خودی در نقش جهان باشند. از این رو قرار است درخواست رسمی سپاهانی ها طی چند روز آینده و به طور رسمی برای فدراسیون فوتبال، شورای تامین استان و بقیه نهادهای ذیربط ارایه شود.

این درحالی است که طی هفته های اخیر در رقابت های لیگ برتر، تیم‌های لیگ برتری تنها می‌توانند دیدارهای خانگی خود را با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار کنند و هیچ دیداری با حضور بیش از 30 درصد تماشاگر برگزار نشده است. حال باید دید با توجه به این که این درخواست از سوی باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت انجام شده، برای اولین بار مجوز حضور حداکثری تماشاگران در ال کلاسیکوی حذفی صادر شده و سپاهانی ها با روحیه بالا به دیدار پرسپولیس می روند یا همچنان مثل سابق قانون حضور 30 درصدی تماشاگر اجرا خواهد شد.

بی تردید در صورت موافقت با درخواست باشگاه سپاهان، تیم پرسپولیس به شدت از این موضوع متضرر خواهد شد و باید دید چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها