حساب پرسپولیس با ضمانت باز شد/ پرداختی عجیب به کارمندان باشگاه!

باشگاه پرسپولیس با دادن ضمانت و تعهد موفق شد حساب بسته خود را باز کند تا بتواند بخشی از حقوق کارمندان خود را بپردازد.

حساب پرسپولیس با ضمانت باز شد/ پرداختی عجیب به کارمندان باشگاه!

یکی از مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر با آن روبه‌رو بود بحث بسته شدن حساب این باشگاه به دلیل بدهی مالیاتی بود که این بدهی به صورت  انباشته و از سال‌های گذشته باقی مانده بود. رقم این بدهی در حدود 50 میلیارد تومان است که شامل بدهی مالیاتی برانکو ایوانکوویچ و بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس است.

پس از مذاکرات متعدد در نهایت سازمان امور مالیاتی پذیرفت که تعهدات باشگاه پرسپولیس را قبول کند تا حساب این باشگاه باز شود. این مسئله البته به این شکل نیست که باشگاه پرسپولیس پولی فعلاً پرداخت کرده باشد، بلکه این باشگاه تعهد داده که این مبلغ را بپردازد و اداره امور مالیاتی هم این تعهدات را فعلاً پذیرفته است. 

در پی این مسئله باشگاه پرسپولیس امروز حقوق کارمندان خود را پرداخت کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایط اقتصادی فعلی حدود دو ماه بود که به کارمندان خود حقوق نداده بود، اما امروز حقوق بهمن‌ماه کارمندان به حساب آنها واریز شد.

باشگاه پرسپولیس البته هنوز موفق به پرداخت حقوق دی‌ماه کارمندان خود نشده و قرار است این حقوق را همراه با عیدی کارمندان خود طی روزهای آینده پرداخت کند؛ هرچند که شنیده می‌شود مسئولان باشگاه اعلام کردند که با شرایط موجود قادر به پرداخت حقوق اسفندماه نیست و این حقوق سال آینده به کارمندان داده خواهد شد!

 مبلغ واریز شده به حساب کارمندان توسط یکی از شرکت‌های بیمه که با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند پرداخت شده تا فعلاً کارمندان باشگاه بتوانند حقوق بهمن‌ماه خود را دریافت کنند؛ البته بخشی از حساب پرسپولیس به دلیل شکایت مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل اسبق این باشگاه که طلب دلاری از پرسپولیس دارد بسته است که قرار شده تکلیف آن هم به زودی روشن شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها