محمدی: گلم به پرسپولیس را به پورقاز تقدیم می‌کنم

تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل جایگاه آبرومندانه‌ای را در جدول به دست بیاوریم.

محمدی: گلم به پرسپولیس را به پورقاز تقدیم می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال هوادار گلی که به پرسپولیس زد را به مدافع تیمش تقدیم کرد.

محمدجواد محمدی درخصوص برد مهم تیمش برابر پرسپولیس گفت: خوشحالم که سه امتیاز بسیار مهم در ورزشگاه آزادی گرفتیم و تیم پرقدرت پرسپولیس را شکست دادیم. در نیمه اول فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و دنبال انجام فوتبال تدافعی نبودیم. در نیمه دوم هم چشم به ضدحملات داشتیم و به هدفمان رسیدیم.

وی درخصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند تأکید کرد: فقط زحمت بچه‌ها را تکمیل کردم و خوشحالم که در این بازی مهم برای هوادار گل زدم. این گل را به پورقاز تقدیم می‌کنم که روزهای سختی را بابت از دست دادن فرزندش پشت سر می‌گذارد و همه ما بابت اتفاقی که برای آقا عزت رخ داد ناراحت هستیم.

مهاجم هوادار تصریح کرد: می‌دانم بسیاری از هواداران پرسپولیس بابت شکست تیمشان ناراحت هستند و از اینکه دروازه این تیم را باز کردم از آنها عذرخواهی می‌کنم. به هر حال فوتبال همین است و وظیفه دارم برای تیمم بجنگم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

محمدی درخصوص حضور مسعود شجاعی در هوادار گفت: وجود شجاعی در تیم ما یک نعمت است و این بازیکن با تجربه بالای خودش می‌تواند به هوادار کمک کند. بازیکنان خوبی داریم و تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل جایگاه آبرومندانه‌ای را در جدول به دست بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها