تبعات ۳ بازی استقلال بدون استراماچونی

آبی پوشان که بعد از چهار سال سرانجام با استراماچونی به صدر جدول رسیدند، بعد از سه هفته صدرنشینی، این موقعیت را از دست دادند.

تبعات ۳ بازی استقلال بدون استراماچونی

شکست خانگی آبی پوشان مقابل ماشین‌سازی باعث شد آنها موقعیتی را که در صدر جدول صاحبش شده بودند از دست دادند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

آبی پوشان که آخرین بار در فصل پانزدهم و با هدایت پرویز ومظلومی صدر جدول را به دست آورده بودند، بعد از ۴ سال این اتفاق را با آندره استراماچونی تجربه کردند. اما رسیدن آبی ها به صدر جدول با فسخ قرارداد استراماچونی و بازگشت او به ایتالیا همراه بود تا کام آنها تلخ شود.

تیم استقلال ۳ هفته بدون سرمربی در لیگ بازی کرد که هر ۳ بازی آنها هم در ورزشگاه آزادی بود. آبی پوشان ابتدا با پیکان به تساوی ۲-۲ رسیدند، سپس شاهین بوشهر را ۴ بر یک شکست دادند و سرانجام شب گذشته مقابل ماشین سازی تن به شکست ۲ بر یک دادند تا بدون استراماچونی از ۳ بازی خانگی تنها ۴ امتیاز گرفته و ۵ امتیاز از دست بدهند. آنها در هیچ یک از این ۳ بازی هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشدند و در نهایت صدر جدول را هم از دست دادند.

گرچه آبیها به ظاهر پایین تر از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارند، اما باتوجه به تعداد بازیهای صنعت نفت، شهر خودرو و تراکتور، این ۳ تیم هم موقعیت پشت سر گذاشتن استقلال در جدول را دارند. آبی پوشان در حالی در رده سوم جدول قرار دارند که این رتبه هم کاذب است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها