تعلل مشکوک برای جذب بازیکن در استقلال!

ظاهرا طی روزهای اخیر تعدادی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی در ایران اطراف ساپینتو دیده شدهاند.

تعلل مشکوک برای جذب بازیکن در استقلال!

استقلالی‌ها هفته پیش با کلی سر و صدا سیاوش یزدانی را از فهرست تیمشان ارج کردند تا بتوانند یک بازیکن خارجی خوب در خط هافبک جذب کنند اما با گذشته نزدیک به یک هفته نه تنها هنوز بازیکنی جذب این تیم نشده بلکه حتی شنیده می‌شود جذب بازیکن در این تیم فعلا منتفی شده است.

کلید ماجرای جذب بازیکن البته دست ساپینتو سرمربی پرتغالی است زیرا وی تا امروز ۲ بازیکن خوب خارجی که به وی توسط باشگاه پیشنهاد شده را رد کرده و اعلام کرده به آنها نیاز ندارد. این در حالی است که هر دو بازیکن آزاد اروپایی با باشگاه‌های دیگر خارجی قرارداد امضا کرده‌اند. از طرف دیگر نگرانی مدیران استقلال این است که هر لحظه ممکن است رای استراماچونی مبنی بر محرومیت استقلال از فعالیت نقل و انتقالاتی به باشگاه برسد و در آن صورت دیگر اصلا امکان جذب بازیکن تا پایان فصل نیست.

ظاهرا طی روزهای اخیر تعدادی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی در ایران اطراف ساپینتو دیده شده و قصد دارند بازیکنان مد نظر خود را به وی معرفی کنند به همین دلیل این مربی هر گزینه‌ای که تا امروز توسط باشگاه معرفی شده را رد کرده است. به همین دلیل رد کردن بازیکنان با رزومه خوب توسط سرمربی استقلال کمی مشکوک شده و مشخص نیست چگونه روی وی نفوذ پیدا کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها