استارت احیای سوپر لیگ اروپا؛ دعوت نامه کودتاگران به طارمی و یاران!

پروژه راه اندازی «سوپر لیگ اروپا» با سردمداری پرس و لاپورتا دو رئیس باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بعد از شکست در سال گذشته با تهدیدهای یوفا و فیفا وارد فاز جدیدی شده است.

 استارت احیای سوپر لیگ اروپا؛ دعوت نامه کودتاگران به طارمی و یاران!

پروژه راه اندازی «سوپر لیگ اروپا» با سردمداری پرس و لاپورتا دو رئیس باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بعد از شکست در سال گذشته با تهدیدهای یوفا و فیفا وارد فاز  جدیدی شده است.

این لیگ برای درآمدزایی بیشتر توسط روسای باشگاه‌های بزرگ به دنبال احیا بود که یوفا و فیفا با انواع تهدیدها باشگاه‌ها را از ورود به این لیگ برحدز داشتند و  در نهایت رویای ایجاد سوپر لیگ در ابتدای راه به باد رفت.

اما پرس و لاپورتا به نظر می‌رسند نمی‌خواهند دست از کودتا علیه یوفا و فیفا بردارند. این بار دو رئیس باشگاه پرطرفدار دنیا  برنامه جدیدی ریختند تا تیم های سرشناس به غیر از  5 لیگ معتبر اروپا را وسوسه کنند تا  از پروژه سوپر لیگ حمایت کنند.

پیش از این قرار بود سوپر لیگ میان تیم های برتر 5 لیگ معتبر اروپا یعنی لالیگا، لیگ جزیره، سری آ، بوندس لیگا و لیگ فرانسه برگزار شود ولی این بار مدیران این پروژه می‌خواهند تیم سرشناس لیگ های دیگر اروپایی مثل پورتو از لیگ پرتغال، آیندهوون و آژاکس از لیگ هلند و اندرلخت از لیگ بلژیک را دعوت کنند تا این پروژه علیه یوفا ملحق شوند.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان برای پورتو بازی می کند. با برنامه جدید کودتاگران علیه یوفا در صورت موافقت باشگاه پورتو با دعوت نامه پرس و لاپورتا طارمی در سوپر لیگ بازی خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها