واکنش فدراسیون فوتبال پرتغال به معرفی مسی به عنوان بازیکن سال فیفا + عکس

فدراسیون فوتبال پرتغال به انتخاب کاپیتان بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ واکنشی جالب نشان داده است.

واکنش فدراسیون فوتبال پرتغال به معرفی مسی به عنوان بازیکن سال فیفا + عکس

 شب گذشته (دوشنبه) در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا (The Best) لیونل مسی از بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. پس از او فیرجیل فن‌دایک مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول به عنوان دومین نفر و کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره خط حمله یوونتوس به عنوان سومین بازیکن برتر سال معرفی شدند.

با این حال تنها دقایقی پس از معرفی مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا توسط جانی اینفانتینو که با آرای مربیان و کاپیتان‌های تیم ملی، کارشناسان منتخب و کاربران سایت فیفا صورت گفت، فدراسیون فوتبال پرتغال پیامی در صفحه این سازمان در توئیتر منتشر و در آن از کاپیتان تیم ملی این کشور حمایت کرد. در این پیام همراه با عکسی از رونالدو پیامی با این مضمون منتشر شده است:«بهترین بازیکن تاریخ».

به نظر می‌رسد که پرتغالی‌ها معتقدند رونالدو شایسته‌ترین گزینه در میان سه نامزد نهایی است هرچند او برای دومین بار در رقابت برای کسب جوایز فردی سال جاری مغلوب شد. او پیش از این در نبرد با فیرجیل فن‌دایک برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال اروپا مغلوب شکست خورده بود.

رونالدو حالا یک شانس دیگر برای کسب جایزه فردی دارد که آن توپ طلای فرانس فوتبال است جایی که انتظار می‌رود باز هم رقابت سختی با فن‌دایک و مسی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها