احمدزاده: با شکست استقلال در کورس قهرمانی ماندیم

بازیکن تیم سپاهان گفت: امروز مقابل استقلال توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

احمدزاده: با شکست استقلال در کورس قهرمانی ماندیم

فرشاد احمدزاده پس از برتری دو بر یک سپاهان مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. در چنین بازی‌هایی که دو تیم مدعی قهرمانی هستند تک موقعیت‌ها بازی را مشخص می‌کند. خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم و این پیروزی را به هوادارانی که جای آنها در استادیوم خالی است، تقدیم می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال بازی بدون تماشاگر بی‌روح شده است، نظر شما چیست، گفت: بله استادیوم و فوتبال بدون هوادار سخت است. امیدوارم هرچه زودتر هواداران به استادیوم بیایند.

احمدزاده در پاسخ به این سؤال که روند فعالیت سپاهان را در ا دامه بازی‌ها چطور می‌بینید، بازی رفت استقلال را بردید، بازی برگشت هم برنده شدید. به نظر می‌رسد که مورایس در چنین بردهایی تبحر خاصی دارد، گفت: بالاخره بازی‌های بزرگ مربی و بازیکن می‌خواهد و فکر می‌کنم جزو بازی‌هایی بود که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ودر کورس قهرمانی بمانیم.

وی در واکنش به این سؤال که نیم‌فصل تیم سپاهان ضعیف‌تر شده بود اما حالا به سمت کسب سهمیه و قهرمانی می‌رود، نظرتان چیست، عنوان کرد: بالاخره وقتی یک کادر جدید وارد یک تیم می‌شود نیاز به شناخت دارد و طبیعی بود یک مقدار تیم افت داشته باشد خدا را شکر تیم سپاهان بهتر شده و شرایط بهتر هم می‌شود. به تیم استقلال هم تبریک می‌گویم که امروز خوب بازی کرد.

بازیکن سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ بازیکنان بزرگ زیادی دارند و همیشه رقابت باعث پیشرفت می‌شود. فکر می‌کنم همین بچه‌ها از حضور کادر فنی خوشحال هستند و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها