چشمی: حرف های زیادی پشت مان بود اما سنگ تمام گذاشتیم

در آخر به هواداران استقلال تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

چشمی: حرف های زیادی پشت مان بود اما سنگ تمام گذاشتیم

روزبه چشمی پس از برتری دو بر یک استقلال مقابل تراکتور، اظهار داشت: تراکتور از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی است. امروز بردیم اما پایاپای بازی کردیم. با اینکه موقعیت‌های خیلی بیشتری داشتیم و تیم سرتر بازی بودیم. البته می‌خواهم درباره بازی هفته گذشته صحبت کنم. یک بازی می‌کنیم و تیم‌ها می‌برند یا می‌بازند. یک بازی روز بد تیم ما است و حریف خوب بازی می‌کند و می‌برد. من در ابتدا به نفرات تراکتور خسته نباشید گفتم زیرا عالی بازی کردند اما هفته گذشته برخی بازیکنان‌شان صحبت‌هایی کردند که ظاهرا یک فینال را برده‌ و قهرمان شده‌اند.

وی افزود: باید به هم احترام بگذاریم.  در هفته اول به سپاهان باختیم اما نه بازیکنان آن‌ها حرفی زدند و نه ما. به هر حال فرصت‌های شان را گل کردند اما در بازی هفته قبلی ما با تراکتور، بازیکنان این تیم خیلی بلند صحبت کردند. تماشاگر هم در ورزشگاه نیست و صدا می‌پیچد. اینکه در دقیقه 15-10 بگویند استقلالی‌ها هل کرده و نمی‌توانند بازی کنند، درست نیست. فوتبال روز بد و خوب دارد. آن هفته هم روز بد ما بود. تراکتور برد و مبارکش باشد اما باید به هم احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: امروز بچه‌های ما سنگ تمام گذاشتند. در این هفته فشار زیادی روی ما بود و حرف‌های زیادی پشت بازیکنان استقلال زده شد اما خدا را شکر بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و مربیان هم تمام نکات را گفتند. مدیریت هم از تیم و مربی حمایت کرد. از هر سه جبهه تشکر می‌کنم. هواداران هم پشت ما بودند. در هر بازی صد در صد توان‌مان را می‌گذاریم. با اینکه در 90 دقیقه صد در صد باید کار را تمام می‌کردیم اما همه بدانند تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام توان خود را می گذارند.  در آخر به هواداران استقلال تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها