آغاز نیم‌فصل دوم با پیروزی ملوان مقابل پیکان/ توقف خانگی مس رفسنجان مقابل نساجی در یک بازی پرحاشیه

شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های مس رفسنجان و نساجی قائمشهر و برتری ملوان بندر انزلی مقابل پیکان آغاز شد.

آغاز نیم‌فصل دوم با پیروزی ملوان مقابل پیکان/ توقف خانگی مس رفسنجان مقابل نساجی در یک بازی پرحاشیه

در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دو دیدار همزمان از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتیجه ‌این دو دیدار به شرح زیر است:

* مس رفسنجان یک - نساجی مازندران یک
گل‌ها: امید لطیفی (49) برای مس رفسنجان و حامد شیری (86 - پنالتی) برای نساجی
اخطار: حسین کریم‌زاده و فرشید باقری از مس رفسنجان و ایوب کلانتری از نساجی

مسی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول توسط محمدحسین کریم‌زاده به گل رسیدند که با تصمیم اشتباه کمک‌داور بازی آفساید اعلام شد، در حالی که صابر حردانی بازیکن نساجی آفساید را پر کرده و گل مس رفسنجان سالم بود. در نیمه دوم این دیدار هم کادر فنی و بازیکنان دو تیم به عملکرد داوری بارها اعتراض کردند که باعث شد داور این دیدار بارها عوامل فنی دو تیم روی نیمکت را با کارت زرد جریمه کند.

نساجی که در هفته پانزدهم باخت سنگینی را در تهران مقابل پرسپولیس متحمل شده بود، پس از اینکه در جام حذفی فجر سپاسی را در خانه شکست داد، این بار در رفسنجان توانست مقابل مس یک امتیاز کسب کند تا از شوک باخت سنگین خارج شود.

* ملوان بندر انزلی یک - پیکان تهران صفر
گل: مهدی موقری (79)
اخطار: محمود مطلق‌زاده و سجاد بازگیر از ملوان و بهروز نوروزی‌فرد از پیکان
پیکان و ملوان که در رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم در همسایگی هم قرار داشتند در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که هر کدام از تیم‌ها می‌توانستند با پیروزی در این دیدار فاصله‌شان را با پایین جدول زیاد کنند. ملوان هم این فرصت را از دست نداد و سه امتیاز خانگی را کسب کرد تا روند روبه رشد خود در هفته‌های اخیر را ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها