مخالفت شدید امید عالیشاه با پیشنهاد جدید مس کرمان!

امید عالیشاه به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده است که اصلا و ابدا قصد جدایی ندارد و می‌خواهد تا سال ۱۴۰۲ (پایان قراردادش) در این تیم بماند.

مخالفت شدید امید عالیشاه با پیشنهاد جدید مس کرمان!

در خبرها آمده بود؛ باشگاه مس کرمان با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب امید عالیشاه و سیامک نعمتی شده است. دو بازیکنی که برای یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارند.

از آنجا رقم قرارداد هر دو بازیکن سنگین است و باشگاه مس کرمان از لحاظ مالی مشکلی ندارد، باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید با انتقال قرضی عالیشاه و نعمتی به مس هم از پرداختی به این دو بازیکن معاف شود و هم اینکه مبلغی را هم از باشگاه مس دریافت کند. البته در این مورد نظر یحیی گل محمدی شرط است و اگر او رضایت دهد این انتقال نهایی خواهد شد اما اصل نظر خود امید عالیشاه و سیامک نعمتی است.

امید عالیشاه در نقل و انتقالات تابستانی فصل ۲۰۱۳ لیگ برتر خلیج فارس، به تیم پرسپولیس پیوست. او نخستین بازی رسمی خود برای پرسپولیس را در مسابقه با ملوان انجام داد و توانست یک گل در آن مسابقه بزند. امید عالیشاه سابقه گلزنی در دربی تهران را نیز دارد، او گل پیروزی پرسپولیس را در دربی ۷۹ به استقلال زد. همچنین بهترین پاسور این تیم در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

مرداد ماه سال گذشته عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس سومین بازیکنی بود که پای میز مذاکره با مدیران این تیم برای تمدید قرارداد حاضر شد و دو فصل دیگر با قرمزها تمدید کرد. عالیشاه پس از توافق با مسئولان پرسپولیس قرار داد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد و حداقل تا سی و یک سالگی پیراهن سرخ را بر تن خواهد کرد. شماره دوی پرسپولیسی‌ها افزون بر دستاوردهای داخلی با این تیم  که شامل چهار قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و چهار قهرمانی سوپرجام است؛ توانسته افتخارات بین‌المللی چون نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ را نیز به دست آورد و از بازیکنان اثرگذار تیمش در این افتخارات باشد.

او حالا پس از خداحافظی سید جلال حسینی، کاپیتان اول پرسپولیس به حساب می‌آید و دوست دارد در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد. امید عالیشاه خوب می‌داند پرسپولیس در فصل جاری تیمش شانس بالایی برای قهرمانی دارد. بنابراین دلیلی ندارد بخواهد به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس تیمش را به مقصد مس کرمان ترک کند.

امید عالیشاه به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده است که اصلا و ابدا قصد جدایی ندارد و می‌خواهد تا سال ۱۴۰۲ (پایان قراردادش) در این تیم بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها