عربشاهی: سبک بازی پرسپولیس موردپسند هواداران نیست

این بازیکن قبلاً شایستگی‌اش را در بازی‌های داخلی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نشان داده است.

عربشاهی: سبک بازی پرسپولیس موردپسند هواداران نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد مهاجم جوان سرخپوشان باید شانسی دوباره برای بازی در این تیم به دست آورد. 

ضیا عربشاهی درباره عملکرد پرسپولیس در 11 هفته گذشته اظهار داشت: وقتی یک تیم صدرنشین است یعنی از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی داشته است، ولی مسئله مهم در مورد پرسپولیس به سبک بازی این تیم بر می‌گردد که موردپسند هواداران نیست. به هر حال پرسپولیس در فوتبال ایران به یک تیم تهاجمی شناخته می‌شود و هواداران پرسپولیس هم تمایل دارند که تیم محبوب‌شان یک فوتبال هجومی را به نمایش بگذارد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس در اکثر بازی‌ها با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند که فکر می‌کنم چندان خوشایند نیست. شاید در بعضی از بازی‌ها بتوان از این سیستم استفاده کرد، ولی پرسپولیس باید فوتبال تهاجمی‌تری را به نمایش بگذارد و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی ایجاد کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چقدر برای قهرمانی در این فصل شانس دارد، گفت: فعلاً که چیزی مشخص نیست و زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است، ولی امیدوارم تاکتیک تیمی پرسپولیس در بازی‌های آینده بر مبنای بازی تهاجمی باشد. گل نخوردن بسیار نکته مهمی است، ولی از طرفی هواداران پرسپولیس می‌خواهند تیم‌شان تهاجمی بازی کند. ما پرسپولیس را دوست داریم و اگر هم انتقادی می‌کنیم برای پیشرفت تیم است. امیدوارم پرسپولیس در پایان فصل قهرمان شود.

عربشاهی در پایان با اشاره به نیمکت‌نشینی مهدی عبدی در پرسپولیس خاطر نشان کرد: این بازیکن قبلاً شایستگی‌اش را در بازی‌های داخلی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نشان داده است و معتقدم که این شایستگی را دارد تا دوباره شانسی برای بازی پیدا کند. به هر حال عبدی هم یکی از شاگردان یحیی گل‌محمدی است و چرا سرمربی پرسپولیس نباید چنین مهاجمی را احیا کند؟! من امیدوارم عبدی دوباره با پیراهن پرسپولیس بدرخشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها