درگیری نعمتی و لک قبلاً هم تکرار شده بود/ رامین نبود؛ کار به جاهای باریک می‌کشید!

این بازی یک حاشیه بزرگ هم داشت و سیامک نعمتی و حامد لک در جریان بازی با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری نعمتی و لک قبلاً هم تکرار شده بود/ رامین نبود؛ کار به جاهای باریک می‌کشید!

پرسپولیس که از چند هفته قبل شانسش را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی از دست داده بود و در جام حذفی هم از رقابت‌ها کنار رفته بود، درحالی مقابل شهرخودرو به برتری رسید که این بازی یک حاشیه بزرگ هم داشت و سیامک نعمتی و حامد لک در جریان بازی با یکدیگر درگیر شدند.

ماجرا از این قرار است که سیامک نعمتی در دقیقه ۶۹ نتوانست توپ را کنترل کند و تبدیل به اوت برای شهرخودرو شد. یک دقیقه بعد نعمتی در حالی که توپ را در اختیار داشت، نتوانست از بازیکن مقابل بگذرد و آن را از دست داد که در این لحظه یحیی نیز نسبت به عملکرد بازیکن تیمش معترض شد. لحظاتی بعد حامد لک با سیو متوالی تیمش را نجات داد اما این مقدمه‌ای بود بر درگیری لفظی او با سیامک نعمتی که البته خیلی زود به پایان رسید.

به نظر می‌رسد ابتدا سیامک نعمتی بود که نسبت به اشتباهات حامد لک اعتراض کرد و سپس حامد لک با دست به وسط زمین و جایی که هافبک سرخپوشان دو بار توپ را از دست داد، اشاره کرد. در شرایطی که درگیری بین این دو می‌رفت که بالا بگیرد، رامین رضاییان وارد ماجرا شد و سیامک نعمتی را از صحنه دور کرد و در ادامه نیز جلوی دهان او را گرفت تا کار به جاهای باریک کشیده نشود.

این درگیری در حالی رخ داد که یک بار دیگر هم این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شده بودند. ماجرا به دیدار پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد که سرخ پوشان با ۳ گل از حریف قدرتمند خود شکست خوردند و از گردونه رقابت‌ها اوت شدند.

در آن بازی که یکی از بدترین نمایش‌های پرسپولیس در چند سال اخیر بود، حامد لک یک پاس خطرناک و در شرایط سخت به سیامک می‌دهد ولی نعمتی نتوانست توپ را کنترل کند و همین موضوع باعث شد تا توپ لو برود. بعد از این صحنه و درحالیکه بازیکنان پرسپولیس به خاطر شکست سنگین بسیار عصبی بودند، نعمتی و لک دچار درگیری لفظی شدیدی شدند، هرچند همان موقع هم با دخالت سید جلال و چند بازیکن دیگر موضوع ختم به خیر شد و بعد از بازی هم این دو بازیکن با یکدیگر آشتی کردند و مشکلی پیش نیامد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها