شکل اداره باشگاه همچنان سنتی است

رافت: پرسپولیس امسال هم قهرمان شود چه چیزی می‌خواهد تغییر کند؟

شما وقتی تلویزیون را روشن می‌کنید انگار فوتبالیست‌ها برای خودشان بازی می‌کنند و کیفیت پخش بازی‌ها هم اصلاً خوب نیست.

رافت: پرسپولیس امسال هم قهرمان شود چه چیزی می‌خواهد تغییر کند؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شکل اداره این باشگاه را سنتی خواند و گفت که باید در این رویه بازنگری شود.

پایان رافت درباره وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار داشت: شرایط فنی پرسپولیس خوب است و شاگردان یحیی گل‌محمدی در جام حذفی هم بازی اول را با برد پشت سر گذاشتند. کار پرسپولیس در این بازی گره خورده بود. بی‌جهت نیست که می‌گویند جام حذفی جام شگفتی‌هاست. خوشبختانه پرسپولیس با درخشش بیرانوند به مرحله بعدی صعود کرد، ولی بازیکنان نباید چنین تیم‌هایی را دست‌کم بگیرند.

وی در ادامه افزود: در مجموع معتقدم کار پرسپولیس در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد، چون نتیجه گرفتن در ادامه بازی‌ها برای هر تیمی سخت است. پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن باکیفیت دارد و یحیی گل‌محمدی به خوبی کارش را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم این تیم حتی نیازی به جذب بازیکن جدید هم نداشته باشد و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهد. پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مورد پرسپولیس مسائل مهمتری وجود دارد که می‌توان به آنها پرداخت. پرسپولیس یک برند بزرگ در ایران و آسیاست و باید به یک استقلال مالی برسد، ولی این تیم متأسفانه همچنان به‌صورت سنتی اداره می‌شود و دست مدیران باشگاه‌ هم باز نیست، چون آنها از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شوند و ممکن است خیلی زود برکنار شوند.

رأفت افزود: کمترین کار اقتصادی در پرسپولیس این است که در هر شهری فروشگاه اختصاصی بزنند تا البسه باشگاه به فروش برود. تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد از این برند بزرگ می‌تواند بهترین استفاده را در مسائل اقتصادی ببرد، ولی متأسفانه شکل اداره پرسپولیس همچنان سنتی است و سال به سال هیچ تغییری در این زمینه احساس نمی‌شود. حتی اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان شود چه چیزی می‌خواهد تغییر کند؟ تغییر بزرگ این است که این باشگاه بتواند از لحاظ مالی به استقلال برسد و انجام این کار یک موضوع بسیار مهم محسوب می‌شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ ما جذاب نیست، چون هواداران در ورزشگاه حضور ندارند و کیفیت زمین‌ها بد است و حتی توپ‌های لیگ برتر هم استاندارد نیستند. وقتی هوادار از نزدیک بازی‌ها را لمس نکند فوتبال جذابیتی ندارد و شما وقتی تلویزیون را روشن می‌کنید انگار فوتبالیست‌ها برای خودشان بازی می‌کنند و کیفیت پخش بازی‌ها هم اصلاً خوب نیست. متأسفانه فوتبال ایران در این زمینه مشکلات اساسی دارد که باید برطرف شود. شما دیدید که قطری‌ها چگونه چند آدم عاقل و کاربلد را وارد بدنه ورزش و فوتبال‌شان کردند و اینگونه شاهد پیشرفت آنها بودیم، ولی ما همچنان درجا می‌زنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها