آمار عجیب لوکادیا در پرسپولیس/ هر گل بازیکن فراری؛ هم قیمت یک آپارتمان در تهران

یورگن لوکادیا در حالی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد که در مدت حضورش در این تیم ۶ گل برای سرخپوشان به ثمر رسانده بود.

آمار عجیب لوکادیا در پرسپولیس/ هر گل بازیکن فراری؛ هم قیمت یک آپارتمان در تهران

یورگن لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد تا خرید خوب گل محمدی و قرمزها زودتر از موعد راهی کشورش شود. لوکادیا در حالی پرسپولیس را ترک کرد که در مدت حضورش ۶ گل به ثمر رساند و نشان داد مهاجم ششدانگی است.

گفتنی است قرارداد لوکادیا با باشگاه پرسپولیس یک میلیون و هشتاد هزار دلار بود که چیزی بیش از چهل و سه میلیارد تومان می‌شود. پس از جدایی این بازیکن گفته شد که او حدود ۲۰ میلیاردش را از پرسپولیس گرفته و ایران را ترک کرده است.

لوکادیا در طول زمانی که در ایران بود، تقریبا ۷۵۰ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت. اگر فرض کنیم دریافتی ۲۰ میلیاردی او از پرسپولیس درست بود، هر دقیقه بازی او در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی، حدود ۲۶.۶ میلیون تومان هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است. در واقع هر یک ثانیه بازی لوکادیا برای پرسپولیس، حدود ۴۴۴ هزار تومان آب خورده است!

این رقم را به یک شکل دیگر هم می‌توان محاسبه کرد. لوکادیا تا قبل از ترک ایران، ۶ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که این باشگاه، برای هر گل او، ۳.۳ میلیارد تومان، به این بازیکن پرداخت کرده است.

در حال حاضر متوسط قیمت یک خانه در تهران متری ۴۸ میلیون تومان است و یک خانه معمولی با متراژ کم حدودا ۳.۵ میلیارد آب می خورد که برابر یکی از گل های لوکادیا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها