درآمد 3 ساله پرسپولیس از تماشاگران: دو و نیم میلیارد!

سرخپوشان در این مدت تنها 5 بازی خانگی با حضور تماشاگران برگزار کردند که روی هم دو میلیارد و پانصدو سی و چهار میلیون تومان درآمد به همراه داشته است.

درآمد 3 ساله پرسپولیس از تماشاگران: دو و نیم میلیارد!

از زمان ورود کرونا به ایران در اوایل نیم فصل دوم لیگ نوزدهم، بازیهای لیگ برتر ایران بدون تماشاگر برگزار شده تا رکورد 500 بازی بی هوادار در مسابقات مختلف به ثبت برسد.

با این حال در اواخر فصل گذشته و همچنین اوایل این فصل، چند بازی با حضور تماشاگر به انجام رسید و در حالی که بارقه‌های امید برای بازگشت فوتبال به حالت قبلی وجود داشت، دوباره درهای استادیوم به روی هواداران بسته شد.

این موضوع علاوه بر اینکه به طرفداران تیمها و همچنین شور و هیجان فوتبالی در ایران لطمه زده، یکی از درآمدهای مهم روز بازی را هم از باشگاه‌ها سلب کرده است.

بر اساس اسناد جدید منتشره از سوی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در این مدت تنها 5 بازی خانگی با حضور تماشاگران برگزار کردند که روی هم دو میلیارد و پانصدو سی و چهار میلیون تومان درآمد به همراه داشته است.

صنعت نفت، استقلال، آلومینیوم، پیکان و شهرخودرو 5 تیمی هستند که در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بودند و باعث شدند درآمدزایی قرمزها از حالت صفر خارج شود.

این عدد البته رقم ناامیدکننده برای باشگاه پرسپولیس است و در صورتهای مالی این باشگاه هیچ به نظر می‌رسد و نکته جالب اینکه نیمی از این درآمد هم مربوط به شهرآورد است و اگر دربی پشت درهای بسته برگزار می‌شد، درآمد سرخپوشان چیزی در حدود یک میلیارد تومان می‌بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها