بیگی: موسوی اهل فحاشی و حرف زشت نیست

امیدوارم در تعطیلات نیم فصل بتوانم بیشتر از قبل آماده شوم.

بیگی: موسوی اهل فحاشی و حرف زشت نیست

بازیکن تیم فوتبال نساجی می‌گوید اگر احمدی موسوی به مهدی ترابی فحاشی می‌کرد داور وی را اخراج می‌کرد همچنین وی ابراز امیدواری کرد ناظران فدراسیون موضوع تخلف تعداد بازیکن بیشتر پرسپولیس را تحت بررسی قرار دهند.

سعید غلامعلی بیگی  پیرامون شکست نساجی مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما یک هفته خوب تمرین کردیم و توسط کادر فنی تمام نقاط ضعف و قدرت حریف را مرور کردیم. متاسفانه در دقایق اولیه وقتی منتظر اعلام آفساید بودیم، داور پنالتی اعلام کرد و کمی تمرکز تیم ما به هم ریخت. خوشبختانه چند دقیقه بعد تیم نتیجه را جبران کرد و به بازی برگشتیم اما بعد از آن شرایط به دلخواه ما پیش نرفت. 

وی افزود: به عنوان بازیکن و عضوی از تیم نساجی، خودم را مقصر می‌دانم. به نظرم در این شکست کادرفنی مقصر نیست. بعد از ده نفره شدن پرسپولیس تیم ما هجومی‌تر کار را دنبال کرد و 2 موقعیت ما خراب شد. اما تیم رقیب بعد از ده نفره شدن واقعاً‌ فضاها را بست و خوب دفاع می‌کرد.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره 11 نفره بازی کردن پرسپولیس با وجود اخراج بازیکن رقیب، گفت: به هر حال داور مسابقه و کمک‌هایشان حتما نظارت داشتند. اما مسئولان تیم‌ها با شمردن تعداد بازیکنان متوجه شدند که رقیب از یک یار بیشتر بهره می‌گیرد. انصافاً اگر تیم ما یا تیم دیگری چنین کاری می‌کرد، حداقل جریمه نمی‌شدند؟ آیا برخوردها مشابه بود؟ به نظرم ناظران باید این اتفاق را بررسی کنند و  مقصر قضیه را معرفی و جریمه کنند. اگر بازیکن تعویضی بوده چرا از زمین خارج نشد؟

بیگی درباره درگیری احمد موسوی و مهدی ترابی و شائبه‌هایی که درباره این صحنه وجود داشت، عنوان کرد: از آنجا که بازیکن ذخیره بودم آن لحظه پشت دروازه بودم. اما با شناخت 9 ساله‌ای که از موسوی دارم اصلاً اهل فحاشی و بداخلاقی نیست. آنقدر آرام است که تا با او صحبت نکنید، صحبتی نمی‌کند. بعد داور نزدیک به صحنه بود اگر موسوی از کلام بدی استفاده می‌کرد، قطعاً اخراج می‌شد. در کل درگیری به نظرم اخراجی بود. امیدوارم مشکل محرومیت موسوی به زودی رفع شود.

وی در پایان گفت: با اینکه نزدیک به 2 ماه مصدوم بودم، آقای مطهری در بازی حساس پرسپولیس به من اعتماد کردند. در تمام طول بیست دقیقه ای که به زمین آمدم تمام تلاشم را انجام دادم و در حد توانم سعید کردم کادر فنی از من راضی باشند. امیدوارم در تعطیلات نیم فصل بتوانم بیشتر از قبل آماده شوم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها