خلیلی: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شد.

پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شد.

خلیلی: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شد.

محسن خلیلی آقای گل سابق و مدیر آکادمی فعلی پرسپولیس در مورد وضعیت تیم‌های پایه این باشگاه گفت: برنامه پنج‌ساله‌ای که از تیر ماه گذشته که به پایه‌ها آمدم گام به گام جلو می‌رود و اوضاع روز به روز بهتر می‌شود. بازیکنان قدر موقعیت را می‌دانند و این تیم در آسیا شناخته شده است و نام پرسپولیس هم باعث می شود انگیزه بگیرند.

او در مورد بهتر شدن نتایج و پیروزی در دربی پایه‌ها گفت: الحمدالله نتایج خیلی بهتر از سال گذشته بوده و خبر خوبی برای هواداران است که آکادمی این باشگاه شخصیتی را که در شان پرسپولیس است پیدا می‌کند. پرسپولیس همیشه باید در همه رده‌ها جزو تیم‌های اول باشد. البته در آکادمی باید بیشتر سازندگی در نظر گرفته شود و در کنار آن نتایج مهم است. امسال در دربی‌ها موفق بودیم و آنها هم تیم خوبی دارند و به آرش برهانی تبریک می‌گویم؛ خوشحالم که جوان‌ها وارد گود شده‌اند. انشاالله جوری کار کنیم که سربلند باشیم.

خلیلی در مورد دعوت بازیکنان آکادمی پرسپولیس به تیم‌های ملی گفت: وقتی نتایج خوب می‌شود مربیان ملی هم‌نگاه ویژه‌ای دارند. ما در حال حاضر پنج، شش بازیکن در اردوی جوانان داریم. سه آقای گل در نوجوانان، جوانان و امید داریم البته جوانان و امید مشترک هستند. این اتفاق خیلی خوب است و برای سالهای آینده می‌تواند مفید باشد و از هزینه‌هایی که برای جذب بازیکن می‌دهیم کاسته شود.

او ادامه داد: الان یحیی گل‌محمدی تعامل خوبی با تیم‌های پایه دارد و در حال حاضر گلر سوم بزرگسالان، امیررضا رفیعی از تیم امید است. علیرضا خدادادی ثابت در تیم بزرگسالان تمرین می‌کند و چند بازیکن به طور چرخشی در این تمرینات شرکت می‌کند.

او در مورد نرخ پایین گلزنی در لیگ برتر گفت: به نظرم جواب در تیم‌های پایه است. ما چندین سال است که فقر گلزنی داریم و یکی از دلایلش نگاه دفاعی حاکم بر فوتبال ماست. تیم‌ها اکثرا نتیجه گرا شده‌اند و می‌گویند اول گل نخوریم بعد گل بزنیم. قبلا فوتبال هجومی‌تر بود ولی باید به این هم فکر بکنیم که در تیم‌های پایه باید بازیکنان ساخته شوند. باید انگیزه را برای آنها ایجاد کنیم.

خلیلی در مورد وضعیت ورزشگاه درفشی فر بیان کرد: ورزشگاه درفشی‌فر در اختیار پیمانکار بود که قراردادشان تمام شده و الان زمین بزرگ و زیر سکو در اختیار آکادمی قرار گرفته است و در اختیار تیم‌های پایه است ولی زمین کوچک با قراردادی سه ساله در اختیار پیمانکار است. امکانات خوبی داریم و بهترین است. ما بعد از بازی‌ها با سونا و جکوزی ریکاوری می‌کنیم و رختکن و کادر پزشکی داریم و تمام شرایطی که AFC برای حرفه‌ای سازی خواسته بود با تلاش بچه‌ها فراهم کردیم. ورزشگاه اسماعیلی قبلا تحت اجازه بود ولی الان همه تمرینات‌مان در درفشی‌فر هست.

او در مورد رفتن ناگهانی لوکادیا گفت: بازیکنی که به قراردادش پایبند نیست به نظرم قابل احترام نیست. باشگاه پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شد. پرسپولیس با کادرفنی مجرب و بازیکنان خوبش بدون امثال لوکادیا که تیم را قبل از دربی ول می‌کند، می‌تواند موفق باشد. هواداران هم باید بیش از قبل حمایت کنند تا قهرمانی را جشن بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها