ماتا: از عملکرد استقلال راضی نیستیم/ اخراج ساپینتو کذب است

بازیکنان عملکردی که قبل از تعطیلات لیگ داشتند، الان ندارند و زمانی برابر تیم خوبی مثل تراکتور قرار می‌گیریم این مشکلات خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

ماتا: از عملکرد استقلال راضی نیستیم/ اخراج ساپینتو کذب است

مربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست آبی‌پوشان مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت که ذهن بازیکنان آماده بازی نیست. 

روی ماتا پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از کیفیت بازی تیم‌مان راضی نیستیم. زمانی که تمرینات استقلال به دلیل جام جهانی تعطیل شد، مشکلاتی داشتیم و سعی کردیم بهتر شویم اما به شرایط مطلوب نزدیک نشدیم. کادر فنی تلاش می‌کند شرایط تیم بهتر شود اما ذهن بازیکنان آماده نیست و عملکرد آنها بازتاب ذهنی‌شان بوده است. بازیکنان عملکردی که قبل از تعطیلات لیگ داشتند، الان ندارند و زمانی برابر تیم خوبی مثل تراکتور قرار می‌گیریم این مشکلات خودش را بیشتر نشان می‌دهد. اینها بهانه نیست، بلکه واقعیت است.

وی افزود: درباره دو صحنه بازی باید صحبت کنیم، اولی در رابطه با خطای پنالتی روی محمد محبی. کاری ندارم خطا بیرون محوطه جریمه بود یا داخل اما باید گرفته می‌شد، در صورتی که داور اصلا خطا نگرفت. دومین بحث ما گل اول تراکتور است، می‌دانید چرا گفتم آفساید بوده است؟ درباره اینکه بازیکن ما پاس داد یا نه، حرف نمی‌زنم، پاسی که ابتدا به شماره 5 تراکتور داده شده بود، آفساید بود. من درباره این صحنه اعتراض می‌کردم. باید روی این مسائل واکنش نشان دهیم، چون هفته گذشته نیز برای ما پنالتی نگرفتند. دنبال بهانه نیستیم اما همه باید خوب کار کنیم. اگر خطای پنالتی گرفته می‌شد، ممکن بود گل بزنیم. اگر گل تراکتور آفساید گرفته می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اینها بهانه نیست، واقعیت است. اگر VAR‌ ندارید باید به داوران کمک شود.

مربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه آبی‌پوشان ضعیف‌ترین نمایش خود را داشتند، گفت: با شما موافقم نیستم که موقعیت ایجاد نکردیم. یکی مهدی مهدی‌پور بود که ضربه کاشته زد و یکی هم موقعیتی که ارسلان مطهری داشت. ما فقط گل نزدیم. بحث درباره کیفیت تیم به قبل از جام جهانی بازمی‌گردد. وقتی مشکلات می‌آید دو، سه روزه از بین نمی‌روند. اینها هستند که روی ذهن بازیکنان و نحوه عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

در این لحظه خبرنگاری از ماتا درباره شایعه اخراج ساپینتو از استقلال پرسید که مدیررسانه‌ای استقلال گفت: این خبر کذب و هیچ رسانه رسمی منتشر نکرده است. هر خبری باشد، بنده باید آن را منتشر کنم.

ماتا در مورد عدم حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال تصریح کرد: ایشان رهبر تیم هستند و همه به صورت جدی کار را دنبال می‌کنیم. اگر مهم نبود که اخراجش نمی‌کردند.

وی در خصوص مصدومیت محمد محبی خاطرنشان کرد: مصدومیت محبی سخت بود و خودش از این اتفاق ناراحت بود که چرا نمی‌تواند بازی کند. او باید تست بدهد تا بدانیم وضعیت مصدومیتش چقدر جدی است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که هافبک‌های تراکتور راه را برای بازیکنان استقلال بسته بودند، گفت: انتظار می‌رفت تراکتور این گونه عمل کند. می‌دانستیم ما را پرس خواهند کرد و در طول هفته کار کرده و راه حلش را پیدا کردیم. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند چیزی که تمرین کرده بودیم را، به بازی منتقل کنند.

ماتا در رابطه با بازی استقلال با تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: باید بازی امروز را دوباره ببینیم و چند مورد را اصلاح کرده و آماده بازی در جام حذفی شویم.

وی درباره فعالیت باشگاه در نقل‌وانتقالات یادآور شد: پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته است. دوست داریم بازیکن باکیفیتی به تیم اضافه کنیم. سرمربیان و مربیان همه تیم‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد اما پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه بسته است.

مربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر با این سوال روبرو شد که چه برنامه‌هایی برای دیدار با تراکتور در جام حذفی دارند، گفت: وقتی با تیمی دو بازی داریم شناخت بدست می‌آید، همان‌طوری که این شرایط برای تراکتور وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها