چقدر حس و حال دربی نیست!

باید به این واقعیت پی برد که شاهد یکی از بی هیجان ترین روزهای قبل از دربی چند دهه اخیر هستیم.

چقدر حس و حال دربی نیست!

تب و تاب هواداران پرسپولیس واستقلال در روزهای قبل از دربی وصف ناشدنی است. هوادارانی که با کری های خود در فضای حقیقی و مجازی تمام تلاششان را به کار می گیرند تا برتری تیمشان را ثابت کرده و با حضور در تمرینات روحیه تیم و بازیکنان محبوب خود را بالا ببرند.

خبری از آن تب دربی که در تمام سال ها و دهه های گذشته شاهدش بوده ایم و حتی کار به جایی می رسید که مربیان و بازیکنان دو تیم با همان جمله کلیشه ای که دربی هم مثل سایر بازی ها سه امتیاز دارد، سعی داشتند به نوعی آرامش را به هوادارن برگردانند نیست.

اما واقعیت این است دربی پیش رو شاید کم هیجان ترین دربی از نظر استقبال رسانه ای و هواداری است. در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه بزرگ و حیثیتی، نه بر فضای تمرینات دو تیم شرایط خاصی حکمفرماست و نه فضای رسانه ای و هواداری پرسپولیس و استقلال هیجان سال های قبل را دارد. انگار که واقعا قرار است پرسپولیس و استقلاال به مصاف یک حریف معمولی رفته و این بازی هم فرقی با بازی های دیگر نداشته و فقط 3 امتیاز دارد!

نه از کری های همیشگی بازیکنان آماده و باانگیزه‌ خبری دیده می شود و نه شور و شوق همیشگی دربی بین هواداران میلیونی دو تیم وجود دارد.

هنوز فراموش نکرده ایم طی چند سال اخیر چطور و چگونه گروه ها و پیج های بزرگ طرفداری دو تیم چطور و چگونه تیم خود را از نظر روحی شارژ کرده و هواداران با کری های همیشگی و خاص خود سعی در تمرین پیروزی در بازی بزرگ داشتند. هواداران دو تیم با حضور و تجمع در تمرینات و محل تمرین پرسپولیس و استقلال طی روزهای قبل از دربی به بازیکنان مربیان خود یادآوری می کردند که برای پیروزی در این بازی خاص باید از جان مایه بگذارند و تحت هر شرایطی به پیروزی برسند اما این روزها خبری از حضور و تجمع هواداران در دو ورزشگاه کاظمی و انقلاب نیست و تیم ها مثل روزهای عادی تنها تمرین می کنند و درنهایت نیز راهی اردو می شوند.

دلایل زیادی باعث این موضوع شدند ولی فارغ از هر موضوعی باید به این واقعیت پی برد که شاهد یکی از بی هیجان ترین روزهای قبل از دربی چند دهه اخیر هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها