مومنی: باید قدرت تیم‌مان را بالا ببریم و مسائل حاشیه‌ای کمکی به ما نمی‌کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در استقلال باید قدرت تیمی‌مان را بالا ببریم، نه اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم.

مومنی: باید قدرت تیم‌مان را بالا ببریم و مسائل حاشیه‌ای کمکی به ما نمی‌کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در استقلال باید قدرت تیمی‌مان را بالا ببریم، نه اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. 

محمد مومنی  درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نگرانی هواداران را درک می‌کنم و می‌دانم نتیجه برای‌شان بسیار مهم است. با توجه به رقابتی که از ابتدای فصل بود، باید تلاش‌مان را بیشتر می‌کردیم، اگرچه ساپینتو، کادر فنی و بازیکنان زحمت خودشان را می‌کشند. شاید نبود چند بازیکن در کسب این نتیجه تأثیرگذار بود. با تیمی هم بازی داشتیم که بهترین آمار خط دفاعی را دارد اما باید تلاش‌مان را بیشتر می‌کردیم و راهکارهای مناسبی به کار می‌بردیم. روند استقلال باید به اندازه ادامه حضور در صدر جدول باشد که در بازی با مس این اتفاق نیفتاد. همه از بازیکنان و کادر فنی انتظار دارند بهتر کار کرده و نتایج مطلوبی کسب کنند.

وی در مورد قضاوت امیر عرب‌براقی در این دیدار تصریح کرد: عرب‌براقی داور جوان و خوبی است اما می‌توانست در نیمه اول برای استقلال خطای پنالتی بگیرد. به عنوان کسی که بازی کردم، در این صحنه توپ به دست بازیکن خورد و تغییر مسیر داد و داور باید پنالتی می‌گرفت. هر چند درباره جزئیات داوری بهتر است داور و کارشناسان نظر بدهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات ریکاردو ساپینتو مبنی بر اینکه تیمش جنگنده بازی نمی‌کند، گفت: این خیلی خوب است که مشکل تیم را بدانند تا برای حل آن برنامه‌ریزی کنند. تیم در اختیار ساپینتو است و هر روز وقت می‌گذارد و مطالعه می‌کند. باید بیشتر از گذشته زحمت بکشیم. این مسئله باید در وجود بازیکنان نهادینه شود که فوتبال علاوه بر تاکتیک، نیاز به سرعت و جنگندگی دارد. فوتبال شجاعت می‌خواهد و بازیکنان باید نترس بازی کنند.

مومنی در خصوص درگیری‌ها و تنش‌هایی که از نیمکت استقلال دیده می‌شود، گفت: باید روی تیم‌مان کار کنیم نه اینکه به حاشیه‌ها بپردازیم. باید قدرت تیم‌مان را بالا ببریم و مسائل حاشیه‌ای کمکی به ما نمی‌کند. با این اتفاقات تیم‌ها نگاه احترام‌‌آمیزی به ما نخواهند داشت. این بد است که به ما به عنوان حاشیه نگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها