احمدی: درباره پست بازی‌ام گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد

دوست دارم این اتفاق مهم را تجربه کنم و در ادامه هم آنقدر خوب کار کنم تا شانس لژیونر شدن داشته باشم.

احمدی: درباره پست بازی‌ام گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت که در هر پستی یحیی گل‌محمدی صلاح بداند، بازی خواهد کرد.

محمدمهدی احمدی درباره پیوستن به پرسپولیس اظهار داشت: من از بچگی پرسپولیسی بودم و آرزو داشتم که یک روز در این تیم بازی کنم. وقتی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به من رسید بی‌نهایت خوشحال شدم و احساس فوق‌العاده‌ای داشتم. خوشحالم که به بزرگ‌ترین تیم آسیا اضافه شدم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم تجربه کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم. می‌دانم که آمدن به یک تیم بزرگ در این سن می‌تواند چالش‌های خاص خودش را داشته باشد، ولی باید سخت تلاش کنم تا بتوانم به هدف‌هایی که در ذهنم دارم، برسم. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار است و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی و باشگاه را بدهم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا پست اصلی‌اش دفاع چپ است، تصریح کرد: من فوتبال را به‌عنوان هافبک یا وینگر شروع کردم، ولی در دفاع چپ هم بازی کردم. به‌عنوان مثال در لیگ سال گذشته که برابر پرسپولیس بازی کردیم وینگر چپ بودم و پاس گل هم دادم. در تیم المپیک هم در این پست بازی کردم. من می‌توانم در هر دو پست بازی کنم و در پرسپولیس هم در مورد پست بازی‌ام یحیی گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد. قطعاً هر جا کادر فنی صلاح بداند بازی خواهم کرد و مشکلی بابت این موضوع ندارم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در پرسپولیس هدف‌های بزرگی دارم که اولین هدفم قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است. دوست دارم این اتفاق مهم را تجربه کنم و در ادامه هم آنقدر خوب کار کنم تا شانس لژیونر شدن داشته باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها