ترابی و آن توپی که گل نشد

ترابی بعد از مدت‌ها نمایشی در حد ستاره اول در جمع سرخپوشان از خود به جا گذاشت و این در حالی بود که یکی از موقعیت‌های طلایی بازی را از دست داد.

ترابی و آن توپی که گل نشد

مهدی ترابی در بازی با استقلال در حد ستاره اول بازی برای این تیم ظاهر شد و پاس‌های هدفمندش زمینه ساز دو گل برای این تیم شد. او که در بازگشت از جام جهانی و در روزهایی که یکی از اهداف اخبار نقل و انتقالاتی و حضور در فوتبال اروپا طی روزهای گذشته مطرح شده بود، توانست در دربی با دو پاس گل به گئورگی گولسیانی نقش اساسی در کسب نتیجه تیمش در این بازی لقب گیرد.

با این حال شاید لحظه طلایی این بازی جایی بود که ارسال دیدنی دانیال اسماعیلی‌فر با شیرجه بلند مهدی ترابی همراه شد و ضربه این بازیکن، هواداران پرسپولیس را نیم خیز و با فریاد گل همراه کرد. ضربه ترابی اما در موقعیتی فوق العاده راهی به دروازه نیافت. فاصله کمی که ضربه ترابی با چارچوب دروازه داشت همه را غافلگیر کرد و انتظار می‌رفت این توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شده و کار آبی‌ها در همان نیمه اول سخت و شاید غیرقابل بازگشت شده باشد.

ترابی اما بدشانس‌تر از این بود که توپش به گل دربی تبدیل شود و تنها یک حسرت بزرگ برای وی در پی داشت تا نتواند علیرغم درخششی که داشته، نامش به عنوان گلزن دربی نیز ثبت شود و در نهایت با دو پاس گل کار را پایان داد. شاید اگر ضربه ترابی کمی به سمت راست متمایل بود و اختلاف دوگله پرسپولیس شکل می‌گرفت، استقلال برای بازگشت به بازی نیز کار دشوارتری پیش رو داشت و سرخ‌ها با حداکثر امتیاز کار را در هفته دوازدهم پایان می‌دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها