مطهری: دربی من، بازی فردا با صنعت نفت است

سرمربی نساجی می گوید که تیم او در شرایط خوبی به سر می برد و تعطیلات لیگ، نمی تواند آسیبی به آنها بزند.

مطهری: دربی من، بازی فردا با صنعت نفت است

حمید مطهری سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت گفت: در رابطه با بازی صنعت نفت باید بگویم پس از تعطیلی که در لیگ ایجاد شد، ما خیلی زود کارمان را شروع کردیم. به لطف زحمات مالک و مدیرعامل محترم، اردوی خیلی خوبی را در ترکیه را برگزار کردیم که به آمادگی تیمی، تاکتیکی و فیزیکی ما خیلی کمک کرد. جا دارد از این عزیزان تشکر کنم.

او ادامه داد: تیم ما شرایط خیلی خوبی پیدا کرد و در شرایط بازی قرار گرفتیم، تمریناتمان را در تهران ادامه دادیم و کارمان را پیش بردیم تا امروز که آمده‌ایم به بازی نفت آبادان رسیدیم. نفت آبادان تیم قابل احترامی است. همیشه به بازیکنان می گویم نگاهشان به جدول اینگونه نباشد که چون نفت آبادان تیم آخر جدول است، بخواهند این تیم را دست‌کم بگیرند.

مطهری اظهار داشت: اتفاقاً یکی از سخت ترین بازی های ما با نفت آبادان است. می دانیم صنعت نفت و تیم های خوزستانی همیشه به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و و به دنبال ضد فوتبال نیستند. آنها تیم قابل احترامی هستند. تمام تیم های لیگ برای ما قابل احترام هستند.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از آنها داریم. درست است که مربی جدیدی آورده‌اند و با تفکرات این مربی خیلی آشنا نیستیم، اما سعی می کنیم در جریان بازی و به صورت آنلاین، شرایط نفت آبادان را سریعاً بسنجیم و آنالیز کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. من همیشه گفته ام که برای 3 امتیاز می جنگیم. پیش از فصل گفتم که می خواهیم استادیوم وطنی را به قلمرو خودمان تبدیل کنیم، ولی بچه ها باید با تمرکز ۱۰۰ درصدی وارد زمین شوند و نهایت تلاششان را بکنند تا بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم و به هواداران خوبمان تقدیم کنیم.

او درباره اینکه آیا نساجی می تواند به آمادگی قبل از تعطیلات لیگ برگردد، گفت: شرایط ما خوب است. اینگونه تعطیلاتی همیشه به ضرر بعضی از تیم ها و به سود برخی از تیم ها می شود، ولی مهم این است که شما خودتان را با آن شرایط هماهنگ کنید و شرایط ایده آل تان را به دست بیاورید. تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و از هر نظر برای بازی با صنعت نفت آماده هستیم و فکر می کنم از این موضوع مشکلی نخواهیم داشت.

مطهری درباره جذب سید احمد موسوی و ادامه نقل و انتقالات نساجی نیز پاسخ داد: می‌دانید که احمد موسوی در لیگ بازیکن با تجربه است و در تیم‌های بزرگی بازی کرده است. در آن پست بازیکنان خوبی داشتیم و احمد را اضافه کردیم تا رقابت در تیم مان بیشتر شود. طبیعتا هر چقدر که دست ما پر تر باشد، شرایط تیمی ما بهتر می‌شود. من همیشه به آینده نگاه دارم، بله باید تیممان را تقویت کنیم. هر چند که می دانیم که به معنای واقعی یک تیم هستیم ولی به آینده نیز نگاهی داریم.

او در پایان درباره دربی پایتخت گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. من به هواداران دو تیم احترام می گذارم ولی به نظر خودم، دربی من بازی با نفت آبادان است و این بازی برای من دربی محسوب می‌شود و تمام تمرکز من و تیمم روی بازی با صنعت نفت است. شش دانگ حواس ما به بازی فرداست تا دل مردم خوب و بامعرفت مازندران و شهر قائمشهر را با یک برد خوب شاد کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها