تغییرات فراوان پرسپولیس نسبت به آخرین دربی

پرسپولیس نسبت به آخرین باری که مقابل استقلال به میدان رفت تغییرات زیادی داشته است.

تغییرات فراوان پرسپولیس نسبت به آخرین دربی

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار تهرانی مقابل هم صف آرایی کردند به هفته بیست و سوم لیگ قبلی برمی گردد.

پرسپولیس و استقلال از ساعت 19.30 روز 26 اسفند سال قبل در بازی برگشت لیگ 21 به مصاف هم رفتند و پرسپولیس با وجودی که مثل دربی های قبلی پیش افتاد اما نتوانست از تک گل علی نعمتی دفاع کرده و در دقیقه 80 در حالی که روی اشتباه داور یا اهمال نیمکت 10 نفره بود، دروازه اش توسط رودی ژستد باز شد تا باز هم پرسپولیس یحیی بازی برده را با تساوی عوض کند.

نگاهی به ترکیب پرسپولیس در آن بازی نشان می دهد که تیم یحیی نسبت به فصل قبل و در فاصله 9 ماه تا چه اندازه دچار تغییر شده است.

احمد گوهری، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، فرشاد فرجی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و شیرزود تمیروف اا بازیکنی بودند که با سلیقه یحیی گل محمدی از ابتدا به میدان رفتند.

از این ترکیب، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، احسان پهلوان و شروزد تمیروف از جمع سرخ ها جدا شده اند و سیدجلال حسینی درحالی آخرین دربی خود را تجربه کرد که تنها 8 دقیقه پایان بازی و پس از دریافت گل استقلال راهی میدان شد!

5 تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی پیش رو نشان از آن دارد که نیمی از تیم گل محمدی برای دربی پیش رو دچار تغییر شده است و سرخ ها قرار است با ترکیبی کاملا متفاوت راهی میدان شوند. آن هم با تغییرات زیاد روی نیمکت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها