پاکدل، مهاجمی که در پرسپولیس به هدفش نرسید

وضعیت حامد در این فصل حتی از سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن اکثر بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پاکدل، مهاجمی که در پرسپولیس به هدفش نرسید

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس که در اکثر بازی‌های این فصل پرسپولیس به دلیل مصدومیت غایب بود، چندی قبل در واکنش به جدایی از پرسپولیس مدعی شد نمی‌خواهد از تیم محبوبش جدا شود و تحت هر شرایطی در این تیم می‌ماند. اتفاقی که تحت شرایط خاص ممکن است رخ دهد.

پاکدل که دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند، از همان اول خریدش با انتقادات فراوانی همراه بود و خیلی‌ها مخالف جذب این بازیکن تقریبا پا به سن گذاشته بودند. این بازیکن با این حال سال گذشته به پرسپولیس آمد و در چند دیدار فصل قبل توانست گلزنی کند و تا حدودی عملکرد مثبتی از خودش به ثبت برساند.

با این حال در همان زمان هم خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند پرسپولیس نیاز به مهاجم گلزن‌تری نسبت به پاکدل دارند. وضعیت حامد در این فصل حتی از سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن اکثر بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پاکدل اکثر تمرینات پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول فصل هم تا اینجا اکثرا مصدوم بوده و خیلی از بازی‌های پرسپولیس را از به همین دلیل از دست داد.

از طرفی عیسی آل‌کثیر بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی مدت و انجام عمل جراحی، چند وقتی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و طبق شنیده‌ها کم کم به آمادگی لازم برای بازی کردن می‌رسد. بعد از پایان جام جهانی و از سرگیری لیگ، آل‌کثیر قرار است به لیست پرسپولیس اضافه شود و در صورت نیاز از سوی یحیی گل محمدی به کار گرفته شود.

با اضافه شدن عیسی و حضور مهاجمان مطرحی مثل لوکادیا و دیاباته و نمایش‌های بسیار خوب این بازیکنان در این فصل، قرار است یک مهاجم از بین عبدی و یا پاکدل پرسپولیس را ترک کند و در نیم فصل از این تیم جدا شود. ۲ مهاجمی که اصلا شرایط خوبی ندارند و تا اینجای لیگ فرصت زیادی برای بازی کردن بدست نیاوردند.

عملکرد پاکدل و عبدی آنقدر بد بوده که گل محمدی در بازی‌هایی که نیاز به گل هم دارد از آن‌ها استفاده نمی‌کند و سعی دارد از سایر نفراتش در خط حمله استفاده کند. هرچند عبدی هم مثل پاکدل در اکثر بازی‌های پرسپولیس غیبت داشت و نیمکت نشین بود، ولی با توجه به سن عبدی و احتمال درآمدزایی از این بازیکن، کادرفنی و مدیران پرسپولیس ترجیح می‌دهند عبدی را در تیمشان نگه دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها