یحیی گل محمدی دانیال اسماعیلی فر را تنبیه کرد!

اسماعیلی فر در بازی دیروز مقابل فجر سپاسی برخلاف بازی قبلی روی نیمکت نشست.

دانیال اسماعیلی فر عملکرد خوبی در همان 11 بازی ابتدایی اش در پرسپولیس داشته و عنوان برترین پاسور این تیم را در بین چهره هایی چون مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی از آن خود کند. همان مدافعی که گل محمدی دو فصل گذشته هم به دنبال جذب او بود و پس از این که از حضورش در پرسپولیس مطمئن شد عذر رامین رضاییان را خواست و سیامک نعمتی را هم نیمکت نشین کرد. اتفاقاتی که به همراه برخوردهای خاص یحیی با اسماعیلی فر باعث شد تا خیلی از افراد نزدیک به تیم به دانیل لقب پسر یحیی را بدهند.

اما پس از قطعی شدن حضور رامین رضاییان در لیست کی روش و دعوت نشدن اسماعیلی فر به اردوی تیم ملی، افت این بازیکن شروع شد. به گونه ای که در آخرین بازی پرسپولیس مقابل مس یکی از ضعیف ترین نفرات زمین بود و در غیاب یحیی، اوسمار سرمربی پرسپولیس در آن بازی در همان آغاز تیمه دوم دست به تعویض اسماعیلی فر زد و سیامک نعمتی تشنه بازی را راهی میدان کرد. هرچند که در همان زمان نیز خیلی ها معتقد بودند اگر خود یحیی بود این تعویض را انجام نمی داد و مثل تمام بازی های قبلی به دانیال در نیمه دوم هم فرصت می داد.

اما هرچه هست گویا دوران افت اسماعیلی فر همچنان ادامه دارد. چرا که او در بازی تدارکاتی مقابل شمس آذر آن قدر ضعیف ظاهر شد و بد عمل کرد که درنهایت یحیی گل محمدی مجبور به نیمکت نشینی او مقابل فجر و بازی دادن به سیامک نعمتی شد تا به نوعی پسر خود را تنبیه کرد باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها