سپاهان پرتغالی سپاهان: با نیمکت نشینی رونالدو آرامش به تیم ملی برنگشت

از زمانی که رونالدو نیمکت نشین شد، هیچ وقت آرامش به تیم ملی برنگشت.

 سپاهان پرتغالی سپاهان: با نیمکت نشینی رونالدو آرامش به تیم ملی برنگشت

در شرایطی که تصور می شد پرتغال بتواند با عبور از سد مراکش، راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود، اما این اتفاق رخ نداد و کریستیانو رونالدو به همراه دیگر ستاره های حاضر در تیم فرناندو سانتوس، با جام وداع کردند.

در همین رابطه، مانوئل فرناندز بازیکن پرتغالی سپاهان که سابقه پانزده بازی ملی را با تیم ملی کشورش در کارنامه دارد، با روزنامه آبولا مصاحبه کرده و صحبت هایی را در خصوص حذف تیم سانتوس بیان کرده است.

فرناندز معتقد است که همدلی و یکدستی در تیم ملی وجود نداشته و این یکی از دلایل حذف از جام جهانی است. او گفت: این واقعیت که همه بازیکنان تیم ملی با هواپیمایی که قطر را ترک کرد به پرتغال نیامدند، نشان می دهد که هیچ روحیه وحدت واقعی در تیم ملی وجود نداشت.

او فدراسیون فوتبال پرتغال را در رخ دادن این اتفاق مقصر می داند و تقصیرات را از روی دوش فرناندو سانتوس برمیدارد. فرناندز در این رابطه گفت: تصمیم عدم حضور تمام بازیکنان در هواپیمای بازگشت به کشور، تصمیمی نیست که به سرمربی تیم ملی مربوط شود بلکه فدراسیون فوتبال در این زمینه باید پاسخگو باشد.

بازیکن پرتغالی سپاهان همچنین درباره تأثیرات عدم حضور رونالدو در ترکیب ثابت پرتغال و حذف این تیم خاطرنشان کرد: از زمانی که رونالدو نیمکت نشین شد، هیچ وقت آرامش به تیم ملی برنگشت و این یکی از دلایل شکست برابر مراکش بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها