جهانبخش: از پاناتینایکوس پیشنهاد دارم/هنوز به جدایی از فاینورد فکر نکرده‌ام

علیرضا در دوران بازی برای فاینورد با بدشانسی‌هایی نظیر مصدومیت مواجه شد.

جهانبخش: از پاناتینایکوس پیشنهاد دارم/هنوز به جدایی از فاینورد فکر نکرده‌ام

علاقه باشگاه پاناتینایکوس یونان به علیرضا جهانبخش که در حال حاضر عضو فاینورد هلند است، بعد از پایان دیدارهای ایران در جام جهانی قطر رسانه‌ای شد. پاناتینایکوس که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز صدرنشین سوپرلیگ یونان است، قصد دارد تیمش را در ادامه این رقابت‌ها و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت کند. پیشنهاد باشگاه یونانی بعد از انتشار جزئیات بخش‌هایی از مذاکره برای به خدمت گرفتن جهانبخش، مورد تأیید مدیر برنامه‌های علیرضا قرار گرفت. در همین ارتباط امیر هاشمی‌مقدم اعلام کرد که برای وینگر ۲۹ ساله تیم ملی ایران پیشنهادی از طرف یونانی‌ها وجود دارد. هاشمی‌مقدم در این خصوص به وبسایت SDNA یونان گفت: «همانطور که قبلاً شنیده‌اید و می‌دانید، پاناتینایکوس واقعاً به علیرضا علاقه دارد اما در حال حاضر نمی‌توانم چیز بیشتری به شما بگویم.»

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه یونانی خواهان به خدمت گرفتن جهانبخش به صورت قرضی تا پایان فصل و سپس فعال کردن بند قرارداد دائمی او است. در حالی که باشگاه فاینورد می‌خواهد بازیکن ایران را به مبلغ 5/1 میلیون یورو به فروش برساند. جهانبخش که فصل گذشته راهی فاینورد شده بود، سابقه بازی برای تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند و همچنین برایتون انگلیس را دارد.

علیرضا در دوران بازی برای فاینورد با بدشانسی‌هایی نظیر مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل امیدوار است بتواند در آینده‌ای نزدیک درخشش در آلکمار و نایمخن را تکرار کند. او البته در صورت انتقال به یونان به رفقای خود در تیم ملی ایران می‌پیوندد. احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی دو بازیکن دیگر تیم ملی ایران در آ.ا.ک یونان حضور دارند؛ تیمی که با هشت امتیاز اختلاف نسبت به پاناتینایکوس در رده دوم جدول قرار گرفته است.

جهانبخش که علاقه‌ای به صحبت درباره پیشنهاد پاناتینایکوس نداشت، وقتی با اصرار ما مواجه شد درخواست تیم یونانی برای انتقال را تأیید کرد. او به ایران ورزشی گفت: «صحبت‌هایی در این رابطه انجام شده و پاناتینایکوس به من پیشنهاد داده است. البته با دو سه تیم دیگر هم صحبت‌هایی از طریق مدیر برنامه‌هایم انجام شده اما من خودم در جریان جزئیات آن نیستم. فقط می‌دانم که مذاکراتی صورت گرفته است.»

فاینورد اکنون بالاتر از آژاکس و پی‌اس‌وی آیندهوون در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد. این تیم امیدوار است بعد از سال‌ها بتواند عنوان قهرمانی اردی‌ویژه را به دست بیاورد. از جهانبخش پرسیدیم آیا جدایی‌ات از فاینورد را باید قطعی بدانیم که او در پاسخ گفت: «شاید باور نکنید اما من خودم هنوز به پیشنهادهایی که به دستم رسیده فکر نکرده‌ام. تمرکزم همچنان روی موفقیت با فاینورد است. می‌خواهم تا زمانی که عضو این تیم هستم، بازیکن مؤثر و مفیدی باشم. امروز هم همراه سایر بازیکنان فاینورد به پرتغال می‌روم تا در اردوی آماده‌سازی شرکت کنم.»

فاینورد در اردوی آماده‌سازی خود در پرتغال چند بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهد کرد. جهانبخش در این اردو می‌تواند توانایی‌های خود را اثبات کند. هر چند پاناتینایکوس و چند تیم دیگر به شدت دنبال جذب او هستند و می‌خواهند در نقل و انتقالات زمستانی کاپیتان سوم تیم ملی ایران را جذب کنند. اتفاقی که هنوز نمی‌دانیم قطعی می‌شود یا نه؟ البته خود جهانبخش هم نمی‌تواند به صورت رسمی از جدایی یا ادامه حضور در فاینورد صحبت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها