منافی: برگشتن کی‌روش به تیم ملی یک تصمیم اشتباه بود

گزینه‌هایی مثل امیر قلعه‌نویی، علی دایی، یحی گل‌محمدی، جواد نکونام و حمید مطهری می‌توانند برای تیم ملی مناسب باشند.

منافی: برگشتن کی‌روش به تیم ملی یک تصمیم اشتباه بود

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را باید به یک مربی ایرانی بسپارد.

جواد منافی درباره اردویی که نساجی در کشور ترکیه پشت سر گذاشت، گفت: اردوی بسیار خوبی برای تیم ما بود، چون در تهران زمین چمن ورزشگاه کارگران زیر کشت بود و ما برای پیدا کردن زمین تمرین مناسب مشکل داشتیم. این اردو در بهترین زمان ممکن برگزار شد و ما در زمین چمن بسیار خوبی تمرین کردیم. سه بازی دوستانه هم انجام دادیم تا به هدف‌هایی که داریم، برسیم. امیدوارم در شروع لیگ شرایط خوبی را تجربه کنیم.

وی در ادامه راجع به عملکرد ایران در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: متأسفانه در این جام از لحاظ نتیجه‌گیری ناکام بودیم و برگشتن کی‌روش به تیم ملی یک تصمیم اشتباه از سوی فدراسیون بود. در این چند سال که کی‌روش در تیم ملی کار کرد مربیان ایرانی با داستان‌های مختلف از این تیم جدا شدند و فکر می‌کنم کی‌روش دستاوردی برای تیم ملی نداشت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌توانستیم در این جام به بازیکنان جوان میدان بدهیم، ولی متأسفانه کی‌روش بازیکنان خودش را آورد و به آنها بازی داد و خیلی از تصمیمات او از روی لج و لجبازی بود. در نهایت هم دیدید که نتوانستیم در جام جهانی نتیجه بگیریم.

منافی در پایان تصریح کرد: با توجه به فرصت نه‌چندان زیادی که تا جام ملت‌های آسیا داریم بهتر است فدراسیون فوتبال به مربیان ایرانی اعتماد کرده و یک مربی ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند. گزینه‌هایی مثل امیر قلعه‌نویی، علی دایی، یحی گل‌محمدی، جواد نکونام و حمید مطهری می‌توانند برای تیم ملی مناسب باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها