بازگشت سردار آزمون به تمرینات لورکوزن

بایر لورکوزن تا هجدهم دسامبر تمرین می کند و پس از دومین مرحله تعطیلات، از دو ژانویه دوباره آماده سازی زمستانی را آغاز خواهد کرد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات لورکوزن

هنگامی که ژابی آلونسو بازیکنان حرفه‌ای خود را برای اولین جلسه تمرینی بعد از تعطیلات در صبح جمعه به صف کرد، دو بازیکن برجسته که انتظار می‌رفت در تمرین آفتابی شوند، غایب بودند؛ نه پاتریک شیک و نه کالوم هادسون اودوی در این تمرین حاضر نشدند.

در حالی که شیک به دلیل مشکلات کشاله ران تنها توانست روی تناسب اندام خود در سالن فیزیو بای آرنا کار کند، هادسون اودوی هنوز از انگلیس برنگشته است. این وینگر هنوز کارهایی شخصی برای انجام دادن در کشورش دارد.

این باشگاه تاکید کرد که این یک بازگشت احتمالی قراردادی از سوی باشگاه چلسی نیست، زیرا آنها این امکان را دارند که بازیکن انگلیسی را که تا پایان فصل به لورکوزن قرض داده بودند، زودتر به استمفورد بریج بازگردانند. با این حال، بند قراردادی که این امکان را فراهم می کند قبل از کریسمس منقضی می شود.

* ویرتس کاملاً آماده است

در حالی که این دو ستاره مهاجم غایب بودند، فلوریان ویرتس که بیش از هشت ماه پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپ خود درگیر دوران نقاهت شد، در تمرین حاضر بود. این جوان 19 ساله آمادگی بالایی داشت و در صحنه‌ای که عبور سریعتر از بازیکنان، هدف آیتم تمرینی بود، کاملا آماده نشان داد.

*بازگشت سردار آزمون به تمرینات

همانطور که انتظار می رفت، چهار شرکت کننده در جام جهانی لورکوزن غایب بودند: در حالی که جرمی فریمپونگ با هلند و اگزکیل پالاسیوس با آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی در قطر رسیدند، پیرو هینکاپی با اکوادور و سردار آزمون با ایران حذف شده اند. انتظار می رود سردار به زودی به لورکوزن بازگردد.

بایر لورکوزن تا هجدهم دسامبر تمرین می کند و پس از دومین مرحله تعطیلات، از دو ژانویه دوباره آماده سازی زمستانی را آغاز خواهد کرد. دو بازی دوستانه برای هر یک از دو مرحله تمرینی برنامه ریزی شده است: ابتدا مقابل گلاسکو رنجرز و سپس مقابل اف سی زوریخ، در ادامه هم بازی مقابل اف سی ونیز و اف سی کپنهاگ. چهار بازی که در آنها ژابی آلونسو همچنین می تواند نحوه بازی تیمش در فاز تهاجمی را توسعه دهد و فلوریان ویرتس را به سطح قبلی خود بازگرداند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها