پاقدم درویش برای تیم ملی خوب نبود

تیم ملی تنها یک بار موفق به پیروزی در جام جهانی شد و جالب اینجاست که در همان تک بازی رضا درویش در تهران بود.

پاقدم درویش برای تیم ملی خوب نبود

در اوج مشکلات تیمی پرسپولیس و درحالی که سرخ های تهرانی به دلیل جریمه 5 درصدی فصل قبل خود تمرینات را تحریم کرده بودند؛ رضا درویش به همراه سایر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با دعوت فدراسیون فوتبال به قطر رفت تا شاهد اولین بازی تیم ملی مقابل انگلیس باشد. بازی که درنهایت به سنگین ترین شکست تاریخ ایران در تمام ادوار جام جهانی تبدیل شد و شاگردان کی روش با 6 گل مغلوب شدند.

درویش بلافاصله بعد از این بازی به تهران برگشت. او برای بازی دوم ایران مقابل ولز تصمیمی برای سفر به قطر نرفت و تیم ملی مقابل ولز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا امیدها برای صعود به بالاترین حد خود برسد.

این گونه بود که باز هم درویش به همراه سایر اعضای هیات مدیره پرسپولیس راهی قطر شد تا از نزدیک شاهد بازی ایران و آمریکا باشد. به هرحال درویش هم مثل بسیاری از اهالی فوتبال این گمان را داشت که تیم ملی حداقل با کسب یک تساوی یک صعود تاریخی به مرحله بعدی رقابت ها خواهد داشت و او نیز همراه با ملی پوشان و دیگر مدیران حاضر در اردوی تیم ملی در این صعود کی روش و شاگردانش را همراهی خواهد کرد. اما تیم ملی فوتبال ایران همچون بازی قبلی که درویش برای تماشای آن در استادیوم حضور داشت تن به شکست داد و از یک صعود تاریخی جا ماند ال درویش در هر دو همراهی اش با ملی پوشان شاهد شکست باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها