بازتاب بازگشت رسن به پرسپولیس در رسانه عراقی + عکس

بازگشت هافبک عراقی سرخپوشان پایتخت در رسانه‌های عراقی بازتاب داده شده است.

بازتاب بازگشت رسن به پرسپولیس در رسانه عراقی + عکس

بشار رسن، هافبک عراقی جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و جراحی کتف، از چند روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور یافت، مورد توجه سرخپوشان و کالدرون قرار گرفت و همچنین بازگشت او به پرسپولیس در رسانه‌های عراقی بازتاب داده شد.

 این بازیکن که به خاطر طی کردن دوران نقاهت، همراهی با عراق در تورنمنت غرب آسیا را از دست داده بود، از شنبه به تمرینات تیم سرخپوش پایتخت اضافه شد و تمرینات اختصاصی و ریکاوری را انجام می‌دهد.

در همین باره البوابه عراق با انتشار مطلبی نوشت: پس از غیبت حدود  ۲ ماه و نیم بشار رسن از پرسپولیس به دلیل عمل جراحی، او چند روزه به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا آمادگی خود را برای همراهی عراق در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی اعلام کند.

بازتاب بازگشت رسن به پرسپولیس در رسانه عراقی

بشار رسن یکی از بازیکنان کلیدی عراق محسوب می‌شود و سرمربی این کشور روی این بازیکن در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا حساب ویژه‌ای باز کرده است و همچنین کالدرون اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و میان او و احمدزاده باید یک بازیکن در ترکیب قرار بگیرد.

رسن عراقی در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ نیز در جمع سرخپوشان عملکرد خوبی داشت و همراه با سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ رسید و قهرمانی های متعدد داخلی نیز کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها