ساکت: امروز زمان پاسخ به کسانی است که همگروهی با ایران را خوب می‌دانستند

امیدواریم امروز شگفتی بزرگی برای تیم ملی رقم بخورد که همان پیروزی و موفقیت تیم ملی است.

ساکت: امروز زمان پاسخ به کسانی است که همگروهی با ایران را خوب می‌دانستند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، دیدار تیم ملی ایران با سه‌شیر را بهترین فرصت برای پاسخ دادن به رقبایی دانست که از همگروهی با ایران استقبال کردند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت درباره دیدار تیم ملی ایران با انگلیس اظهار داشت: در یک زمان کوتاه، کی‌روش و کادر فنی تلاش ویژه و مضاعف شبانه‌روزی را به کار گرفت و بازیکنان نیز با همه وجود همراهی کردند. هیئت رئیسه فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، رسانه‌ها، مجموعه پرسنل و مدیران فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها و در یک کلام 80 میلیون ایرانی با همه وجودشان، با همه احساس و عشق به این تیم انرژی مثبت دادند.

وی با بیان اینکه کادر فنی اندیشه‌های فنی و راهبردی خود را دنبال کرد، گفت: بازیکنان تمرین و تلاش کردند تا همدلی خود را حفظ کنند و تمرکزشان را روی تیم بگذارند. رسالت آنها به‌عنوان یک سرباز ملی این است که برای مردم، کشور و 80 میلیون ایرانی تلاش، همت و افتخارآفرینی کنند. مجموعه‌هایی که کار پشتیبانی را بر عهده داشتند، تلاش ویژه‌ای به کار گرفتند تا در این زمان کوتاه، این هماهنگی و انسجام شکل بگیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز زمان بهره‌برداری از این موقعیت است، تصریح کرد: بازیکنان شایسته ما با همه وجود به فوتبال، ایران، موفقیت تیم و همبستگی بیندیشند و هر چه را در توان دارند، به میدان بیاورند تا ثابت کنند چه کیفیتی دارند.

ساکت در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که پس از قرعه‌کشی پیام دادند که چقدر همگروه شدن با ایران خوب است، امروز زمان پاسخ دادن بازیکنان به آن صحبت‌هاست تا برای آنها یک پشیمانی ایجاد کنند. بازیکنان شأن فوتبال ایران را به رخ جهان بکشند و از طریق جام جهانی، فوتبال ایران و توانایی خودشان را معرفی کنند.

وی عنوان کرد: هر آنچه مدنظر بوده است، با همراهی رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، باشگاه‌ها، وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های مختلف و رسانه انجام شده است. در مدت زمان بیشتر شاید اتفاقات بهتری رخ می‌داد، اما براساس زمان کمی که برای همه کشورها بود، بهترین بهره‌برداری صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، پیش‌بینی خود را از بازی با انگلیس اینگونه تشریح کرد: به هر حال همه مسابقات جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و جام جهانی اساساً جام شگفتی‌هاست. امیدواریم امروز شگفتی بزرگی برای تیم ملی رقم بخورد که همان پیروزی و موفقیت تیم ملی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها