برمک: اتفاقی ناجوانمردانه در مورد اسکوچیچ رخ داد

برای جوانان ایرانی و پرچم جمهوری اسلامی در این رویداد تاریخی آرزوی موفقیت می‌کنم.

برمک: اتفاقی ناجوانمردانه در مورد اسکوچیچ رخ داد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی از هر مسئله‌ای مهمتر است. 

کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: از زمانی که کارلوس کی‌روش آمده است، من دیگر به مسائل فنی ورود نمی‌کنم. مسئله اصلی برای من فلسفه حضور او در تیم ملی است؛ چون اتفاقی ناجوانمردانه در مورد اسکوچیچ رخ داد و این در شأن اخلاقی کشور ما نبود.

وی با ابراز امیدواری به کسب بهترین نتایج با غیرت ملی‌پوشان تصریح کرد: درست است دراگان اسکوچیچ منتقدان زیادی داشت، اما کاری را که باید انجام می‌داد، انجام داد. ما که سرآمد یک کشور اسلامی و دینی هستیم و به اخلاقیات خیلی اهمیت می‌دهیم، نباید این برخورد را با این مربی می‌کردیم. ما حتی به اصول حرفه‌ای فوتبال هم عمل نکردیم. در این شرایط اصلاً موافق نیستم از لحاظ فنی درباره تیم ملی صحبت کنم و فقط برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: ترجیح می‌دهم نسبت به این رویداد صحبتی نکنم، اما نه به‌خاطر مسائل حاشیه‌ای که بازیکنان و مربیان در این روزها با آن درگیر هستند. من وارد این حوزه نمی‌شوم و معتقدم بالا رفتن پرجم جمهوری اسلامی ایران در مجامع ورزشی بزرگ‌ترین اتفاق است. اگر قرار است اسکوچیچ کنار گذاشته شود، انتظار داشتم از یک مربی ایرانی مانند وحید هاشمیان یا کریم باقری استفاده کنیم که کارنامه و سیستم او مشخص است. برای جوانان ایرانی و پرچم جمهوری اسلامی در این رویداد تاریخی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها