حسینی: درباره سرمربی تیم امید صحبتی با ما نشده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، در مقطع زمانی فعلی اصلاً به هدایت تیم فوتبال امید ایران فکر نمی‌کند.

حسینی: درباره سرمربی تیم امید صحبتی با ما نشده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، در مقطع زمانی فعلی اصلاً به هدایت تیم فوتبال امید ایران فکر نمی‌کند.

سیدمجتبی حسینی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: حدود پنج روز است تمرینات را شروع کرده‌ایم و سعی می‌کنیم براساس برنامه‌ریزی انجام شده تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم. امیدواریم برنامه‌ریزی‌مان جواب بدهد و با شرایط خوبی وارد ادامه مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از رتبه پیکان در پایان فصل تصریح کرد: شرایط جدول طوری است که با دو پیروزی به پنجم جدول رفته یا با یک شکست به پایین جدول بروید. این کار وضعیت را سخت کرده است. با جوانی تیم‌مان می‌توانیم صعود خوبی داشته باشیم و هم می‌تواند شرایط سخت‌تر شود. سعی می‌کنیم مثبت فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت داوری‌ها خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌مان این بود که درباره داوری صحبت نکنیم و از این پس هم حمایت خواهیم کرد، اما در دو بازی گذشته اشتباحات خیلی فاحشی اتفاق افتاد و تصمیماتی گرفته شد که واقعاً در روند نتیجه بازی مؤثر بود. یکی پنالتی صد درصد پشت محوطه جریمه گرفته شد یا شبیه‌سازی بازیکن حریف را به ضرر ما پنالتی گرفتند. این دو اشتباه برای ما گران تمام شد.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد سرمربی تیم فوتبال امید شود، گفت: برای هر مربی افتخار است که در هر رده ملی کمک کند، اما نه صحبتی با ما شده است و نه فکری درباره آن کرده‌ایم. تمرکزمان روی پیکان است و شرایط جدولی ما هم مناسب نیست و اگر کوچک‌ترین اهمالی کنیم بدجوری آسیب می‌بینیم. ضمن اینکه ذهنیت‌ها در حال حاضر روی مسابقات جام جهانی است.

وی در واکنش به برخی اتفاقات غیرفوتبالی در آستانه جام جهانی تأکید کرد: اصلاً به این چیزها فکر نکردم. تمام فکرمان تمرینات‌ پیکان است. جام جهانی را هم از تلویزیون تماشا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره خط خوردن سامان فلاح از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: نمی‌خواهم صحبت انتقادی داشته باشم و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. ایشان (کی‌روش) روی همه مسائل فکر کرده است که چنین تصمیمی گرفتند، اما همیشه در این تورنمنت‌ها دیده‌ایم که تیم‌ها دو سه بازیکن جوان با خودشان می‌برند که به درد آنها و در نهایت فوتبال ملی بخورد. در جام جهانی 1978 آرژانتین، حشمت مهاجرانی بهتاش فریبا، محمد پنجعلی و ... را که 19، 20 ساله بودند به جام جهانی برد که جواب داد. پنجعلی کاپیتان منتخب آسیا شد و سال‌ها کاپیتان تیم ملی بود. در این دوره با اینکه می‌توانست 26 نفر ببرند 25 نفر بردند.

حسینی در مورد روحیه فلاح تصریح کرد: من درباره کسی صحبت نکردم و اسمی نبردم. به طور کلی وقتی می‌توانید 26 بازیکن ببرید، دو سه بازیکن جوان با استعداد در لیگ ایران را می‌توانید ببرید تا در آینده به فوتبال کشور کمک کند. هر بازیکنی در این سن و سال خط می‌خورد و اصلاً نباید در روحیه‌اش تأثیر بگذارد چون فوتبال محل رقابت است و بالا و پایین زیادی بگذارد و آدم‌های قوی در این عرصه موفق می‌شوند.

وی بار دیگر با این سؤال روبرو شد که آیا تمایل دارد در مقطع فعلی از پیکان جدا شده و سرمربی تیم فوتبال امید شود، گفت: خیر، یکبار در نفت مسجدسلیمان این حرکت را کردم و دیگر نمی‌کنم. وقتی کاری را شروع می‌کنیم باید قوی‌ تا آخر پیش برویم. من به پیکان تعهد اخلاقی دارم و ماندگار هستم، مگر اینکه باشگاه نخواهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در جام جهانی طرفدار چه تیمی است، گفت: از کودکی آلمان و برزیل را دوست داشتم. البته الان کارمان فنی است و بازی‌ها را فنی نگاه می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها