کی‌روش: هر 4 دروازه‌بان استحقاق رفتن به جام جهانی را داشتند

باشیم. ما برای هواداران و فوتبال بازی می‌کنیم و به‌عنوان سازندگان غرور و افتخار مطمئناً برای هواداران ایران بازی خواهیم کرد.

کی‌روش: هر 4 دروازه‌بان استحقاق رفتن به جام جهانی را داشتند

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در درجه اول اجازه بدهید عذرخواهی کنم از تک تک شما بابت لغو کنفرانس خبری دیروز. قرار بود کنفرانس داشته باشیم و لیستمان را اعلام کنیم، اما مجبور شدم کنفرانس را لغو کنم. بعد از آخرین مشاهداتمان، شب گذشته لیست تیم ملی را اعلام کردیم.

هر 4 دروازه‌بان استحقاق رفتن به جام جهانی را داشتند
وی در ادامه افزود: همان‌طور که دیدید چهار دروازه‌بان در لیست داریم. تصمیم گرفتم چهار دروازه‌بان ببرم، آنها نه تنها استحقاق رفتن را داشتند بلکه می‌توانند در تمرینات کمک کنند. ما هشت مدافع، هفت هافبک و شش مهاجم هم داریم. اعتقاد شخصی‌ام است که در حال حاضر این بازیکنان تعادل بهتری از بُعد گروهی به ما خواهند داد. مطمئناً از بُعد شخصی اگر بخواهم نگاه کنم کار دشواری بود که چند بازیکن را از لیست کنار بگذارم. همیشه این تصمیمات سخت و دشوار است، به خاطر اینکه آن بازیکنان نیز استحقاق حضور در لیست را داشتند، ولی می‌خواهیم بهترین تصمیمات را بگیریم. باید تصمیماتی گرفته شود که تعادل خوبی بدهد و راهکارهای عمیقی برای تیم باشد.

با وجود محدودیت‌هایی که داشتیم بهترین تلاش را کردیم
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه تیمش مصدوم دیگری نداشته باشد، یادآور شد: پس از مصدومیت امید ابراهیمی باید از مصدومیت‌های بعدی جلوگیری کنیم. این تصمیم از بُعد کلی نبود از بُعد تعادل کلی تیم بود. امروز ایران را به مقصد قطر ترک می‌کنیم. ما کاری را که مقدور بود، انجام دادیم. همه متوجه هستند که آماده‌سازی سختی داشتیم، ولی این بخش از برنامه ما بود. پس از کرونا با این شرایط روبه‌رو شدیم و باید آن را قبول کنیم. با وجود محدودیت‌هایی که داشتیم بهترین تلاش را کردیم. قسمتی از آماده‌سازی‌مان را مدیون باشگاه‌ها هستیم و از تک تک باشگاه‌ها، مسئولان‌ و سرمربیانشان تشکر می‌کنیم. امروز اینجا را ترک خواهیم کرد و هواداران‌ در قلبمان خواهند بود و بیشترین تلاش را در جام جهانی خواهیم کرد.

آزمون همراه یکی از مربیان بدنساز ما دیروز وارد قطر شد
کی‌روش در واکنش به حواشی به وجود آمده برای اعلام فهرست تیم ملی و شایعات مربوط به فشار به او برای خط زدن سردار آزمون از لیست تیم ملی گفت: همیشه دور و بر ما این شایعات وجود دارد. سردار همراه یکی از مربیان بدنساز ما از روز گذشته وارد قطر شد که این مسئله نشان می‌دهد که مرتبط با این موضوع نیست.

تصمیمات ما بر پایه این بود که منافع تیم بالاتر از بازیکن و من باشد
وی همچنین با این سؤال روبه‌رو شد که چرا نشست روز گذشته را لغو کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مورد گفت: من شرایط را پنهان نکردم. مطمئناً یکسری از مشکلات هست، اما وظیفه‌مان این است که آنها را حل کنیم. همیشه سعی می‌کنم بجنگم و تلاشم را به کار می‌گیرم که مشکلات را برطرف کنم. شما سال‌هاست که من را می‌شناسید. همیشه علاقه دارم بهترین راهکار را برای تیم به کار ببرم. تصمیمات ما بر پایه این بوده است که منافع تیم بالاتر از بازیکن و من باشد. مهمترین موضوع این است که امروز اینجا هستیم و آخرین تمرین را در تهران انجام خواهیم داد. تیم پیشروی ایران از روز گذشته وارد قطر شده است. هم مربیان و هم بازیکنان به قطر رفته‌اند.

وظیفه داریم به‌عنوان یک تیم متحد درون زمین الگو باشیم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: ما افرادی حرفه‌ای در فوتبال هستیم و همیشه سعی کردیم چارچوب انگیزشی در تیم پیاده کنیم و بگوییم ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم؛ مثل همه پزشکان، کشاورزان، صنعتگران، مهندسان و... سازنده خوشحالی و افتخار خواهیم بود. همه تلاشمان این است که برای بهترین‌ها متعهد باشیم و با روحیه جنگجویانه و برد بازی کنیم. نمی‌خواهم هیچکس درباره اصل پایه فوتبال شکی داشته باشد. وظایفمان این است که به‌عنوان یک تیم متحد درون زمین الگو باشیم. ما برای هواداران و فوتبال بازی می‌کنیم و به‌عنوان سازندگان غرور و افتخار مطمئناً برای هواداران ایران بازی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها