دقیقی: برای صعود به لیگ برتر کار داریم

نباید تصور کنیم که ما صعود می‌کنیم. از نظر من کارمان تازه در لیگ یک شروع شده است.

دقیقی: برای صعود به لیگ برتر کار داریم

کمتر کسی تصور می‌کرد که شمس‌آذر قزوین بتواند در لیگ دسته اول خود را به عنوان یک مدعی صعود مطرح کند؛ تیمی که سال قبل با خرید امتیاز بادران در لیگ یک شرکت کرد، بعد از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل با حضور سعید دقیقی در راس کادرفنی جان دوباره ای گرفت و ضمن کسب رتبه تک رقمی حالا اصلی ترین مدعی صعود به لیگ برتر است.

دقیقی که در زمان بازی یکی از مهاجمان تراز اول و گلزن فوتبال ایران بود،‌بعد از پایان فوتبال در عرصه مدیریتی تجربیات گران بهایی کسب کرد و حالا به عنوان سرمربی در زادگاه خود نتایج درخشانی کسب کرده است.

شمس‌آذر روز گذشته نیز در هفته سیزدهم لیگ یک مقابل چادرملو به برتری دو بر صفر رسید تا جمع امتیازات خود را به عدد 27 برساند و مقتدرانه در صدرجدول جایگاهش تثبیت شود.

سعید دقیقی سرمربی نماینده قزوین در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برد ارزشمند روز گذشته شمس‌آذر بیان کرد:‌ بازی خیلی خوبی مقابل چادرملو انجام دادیم. ما برای تثبیت جایگاه خود در صدرجدول تلاش می‌کردیم و از طرفی چادرملو نیز می‌خواست شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. ما در حالی به میدان رفتیم که 6 بازیکن از ترکیب اصلی خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم و به اجبار نفرات جوان‌تر را به زمین فرستادم. ما دو بازیکن 20 ساله در ترکیب اصلی داشتیم که خیلی هم عالی بازی کردند و خداراشکر که 3 امتیاز را از آن خود کردیم.

سرمربی صدرنشین لیگ یک صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از نظر فنی در بازی با چادرملو تیم برتر زمین و کاملا مسلط بر توپ و میدان بودیم. با تمام احترام برای تیم چادرملو باید بگویم که آنها حتی یک شوت در چارچوب هم به سمت دروازه ما نزدند. البته که جای خوشحالی دارد استان یزد بعد از سال‌ها صاحب یک تیم خوب و پرامکانات شده است. من از آقای عطایی مدیرعامل این باشگاه شناخت دارم و می‌دانم که چادرملو با مدیریت خوب ایشان به روزهای خوب می‌رسد و امیدوارم که به زودی در استان زیبا و بافرهنگ یزد شاهد شکل‌گیری یک تیم قدرتمندو مدعی باشیم. باشگاهی که با توجه به امکانات مناسب و شرایطی که آقای عطایی به عنوان مدیرعامل برایش فراهم کرده، می‌تواند مثل گل گهر سیرجان در بخش مرکزی کشور روزهای خوبی را سپری کند.

او با اشاره به صدرنشینی غافلگیرکننده شمس‌آذر در لیگ دسته اول تاکید کرد: واقعیت این است که اگر از نظر بودجه و امکانات بخواهید تیم های لیگ یک را مقایسه کنید، شمس‌آذر جزو 7، 8 تیم اول هم نمی‌شود. با این حال خداراشکر می‌کنم با انتخاب هایی که در بحث بازیکن داشتیم و البته حمایت های مالکین و مدیریت و سایر ارکان باشگاه توانسته‌ایم تیمی باکیفیت را راهی لیگ دسته اول کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا باید شمس‌آذر را از حالا صعود کننده بدانیم، گفت: هرگز اینطور نیست. نباید تصور کنیم که ما صعود می‌کنیم. از نظر من کارمان تازه در لیگ یک شروع شده است. از این پس هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد که باید با روند خوب و شرایط مناسب در آن شرکت کنیم. همه ما دوست داریم که مردم شریف استان قزوین را خوشحال کنیم و انشاالله با حفظ روند خوب کنونی بتوانیم این شادی را به هم‌استانی‌های عزیزم هدیه کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها