سه سهمیه فیفایی برای تیم‌های لیگ برتری

این سهمیه برای هر تیم 3 بازیکن است و اصلا هم مهم نیست این بازیکنان در چه رده سنی قرار داشته باشند.

سه سهمیه فیفایی برای تیم‌های لیگ برتری

شب گذشته پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شد و در شرایطی که انتظار می رفت تا ساعت 24 انتقالات مهمی از جمله حضور سعید عزت اللهی در ایران، پیوستن کاوه رضایی به استقلال و ارسلان مطهری به تراکتور و همچنین امضای قرارداد  شیخ دیاباته با پرسپولیس رسانه ای شود، اما این اتفاق رخ نداد.

با این حال، بازیکنانی نظیر کاوه و دیاباته بازیکن آزاد به شمار می روند و حتی پس از اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران، قادر خواهند بود راهی یک تیم لیگ برتری شده و قرارداد خود را به امضا برسانند.

در این میان سوالاتی پیرامون تعداد سهمیه بازیکنان آزاد لیگ برتری پیش آمده بود که باید اعلام کرد این سهمیه تعیین شده تغییری نکرده و به مانند فصل قبل، هر تیم قادر خواهد بود پس از پایان بازار نقل و انتقالات، سه بازیکن سهمیه فیفا را جذب کند.

این سهمیه برای هر تیم 3 بازیکن است و اصلا هم مهم نیست این بازیکنان در چه رده سنی قرار داشته باشند. مهم برای جذب این بازیکنان ابتدا جای خالی و دوم وضعیت قراردادی آنهاست. جذب 3 بازیکن آزاد در صورت داشتن جای خالی اجازه ای است که سازمان لیگ به تیم ها می دهد.

بدین ترتیب پرسپولیس به عنوان یکی از تیم هایی که احتمالا از دو سهمیه خود در این پنجره استفاده کند، با توجه به داشتن جای خالی در فهرست بازیکنان بزرگسال خود، مشکلی برای عقد قرارداد با دیاباته یا بازیکن آزاد دیگری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها