پشت پرده افزایش رقم قرارداد مدافع پرسپولیس

قرارداد علی نعمتی با ۲۰ درصد افزایش به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

پشت پرده افزایش رقم قرارداد مدافع پرسپولیس

از سوی باشگاه پرسپولیس عنوان شد علی نعمتی یکی از بازیکنانی بود که برای پیوستن به پرسپولیس منزل شخصی خود را فروخته بود تا بتواند پول رضایت‌نامه‌اش را بپردازد. اما شاید برای خیلی‌ها این سئوال پیش آمده باشد که اصل ماجرا چه بود؟ آیا افزایش قرارداد علی نعمتی، صدای سایر بازیکنان پرسپولیس را در نخواهد آورد؟

جواب پرسش دوم منفی است! چرا؟ توضیح می‌دهیم؛ یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته، یحیی گل محمدی اصرار به خریدش داشت علی نعمتی بود. سرمربی پرسپولیس که با علی نعمتی مدافع پدیده مشهد کار کرده بود توانایی‌های او را به خوبی می‌شناخت.

نعمتی شاگرد سابق یحیی گل محمدی قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیسی شود اما با مخالفت شدید مهدی رحمتی مواجه شد و این اتفاق با چند ماه تاخیر رخ داد. علی نعمتی بعد از چند روز مذاکره با پرسپولیس به توافق رسید تا درلیگ بیست و یکم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. باشگاه پرسپولیس همان روز اول به نعمتی اعلام کرد نمی‌تواند پولی بابت رضایتنامه پرداخت کند و مدافع جدید پرسپولیس نیز قبول کرد از جیب پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کند. چکی که نعمتی برای دریافت رضایتنامه به باشگاه شهرخودرو داد چند روز بعد پاس شد و باشگاه مشهدی توانست پول را دریافت کند. به این ترتیب نعمتی بدون مشکل توانست پرسپولیس را همراهی کند.

قرارداد نعمتی با پرسپولیس ۴ میلیارد تومان بود و این بازیکن با ۳ میلیاردی که به باشگاه سابقش داد عملا یک میلیارد تومان دریافتی داشت. این درحالی بود که علی نعمتی فصل گذشته بهترین یا به عبارتی گلزن‌ترین مدافع پرسپولیس بود. تنها مدافعی که فراز و نشیب زیادی در طول فصل نداشت و از قضا آخرین گل دربی را نیز در فصل گذشته و در دیداری جنجالی و پرسروصدا برای پرسپولیس به ثمر رساند.

این مدافع بی حاشیه نیشابوری در فصل جاری نیز به عنوان مدافع چپ برای پرسپولیس عملکرد مناسبی داشت. با وجود آن که وحید امیری ملی پوش اما ناآماده در دو بازی آخر جانشین علی نعمتی شد اما این بازیکن هیچ اعتراضی نداشت و بی حاشیه تمریناتش را دنبال کرد.

حالا به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس مزد زحمات مرد بی حاشیه خود را پرداخت کرده باشد. قرارداد علی نعمتی با ۲۰ درصد افزایش به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد که به نظر در میان بازیکنان فیکس پرسپولیس باز هم رقم زیادی محسوب نمی‌شود!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها