امیدوارم سوپرجام آخرین جام ساپینتو و استقلال نباشد

تیموریان: کی‌روش همیشه به بازی اول تاکید خاصی دارد

به هر حال سال‌ها در این تیم بازی می‌کردم و وقتی بازیکنان را دیدم و با کی‌روش صحبت می‌کردم، حس خیلی خوبی داشتم.

تیموریان: کی‌روش همیشه به بازی اول تاکید خاصی دارد

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید کی‌روش به بازیکنانش بابت بازی انگلیس تاکید خاصی داشته است.

آندرانیک تیموریان بعد از حضور در اردوی تیم ملی و دیدار با کی‌روش اظهار داشت: دیروز بعد از مدت‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شدم و توانستم کنار بازیکنان ملی‌پوش باشم. به هر حال سال‌ها در این تیم بازی می‌کردم و وقتی بازیکنان را دیدم و با کی‌روش صحبت می‌کردم، حس خیلی خوبی داشتم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان با کف زدن او را تشویق کردند، گفت: کی‌روش به بازیکنان گفت که به افتخار آندو که 100 بازی ملی انجام داده است، کف بزنید. او بازیکن پرافتخار تیم ملی است. وقتی کی‌روش این حرف‌ها را انجام می‌داد، حس خوبی داشتم. 

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون شانس صعود تیم ملی برای صعود از گروه B جام جهانی 2022 قطر، تصریح کرد: در حال حاضر نسل خیلی خوبی در اختیار تیم ملی است. باید تلاش کنیم به کمک این بازیکنان و تدابیر کی‌روش از گروه صعود کنیم. در طول 7 یا 8 سالی که خدمت تیم ملی بودم و با کی‌روش همکاری می‌کردم او به بازی اول تاکید خاصی داشت. او در همه تورنمنت‌ها  اعلام می‌کرد بازی اول مهمترین بازی است چرا که اگر خوب شروع شود تا پایان جام خوب پیش می‌رود. او به بازیکنان تاکید میکرد که مقابل انگلیس مهمترین بازی خود را پیش‌رو دارند. امیدوارم با ارائه بازی خوب شانس صعود داشته باشیم.

تیموریان با اشاره به نتایج استقلال و عملکرد ساپینتو سرمربی این تیم، گفت: استقلال با ساپینتو بازی به بازی بهتر می‌شود. با قهرمانی سوپرجام روحیه تیم بالاتر رفت و امیدوارم این آخرین جام تیم با ساپینتو نباشد و مانند فصل گذشته استقلال در آخر فصل قهرمان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها