چشمی: سرمربی هر جا بخواهد بازی می‌کنم/ گروه‌‌مان در ظاهر آسان‌تر است

آقای کی‌روش شانس مجددی به من داده و همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم.

چشمی: سرمربی هر جا بخواهد بازی می‌کنم/ گروه‌‌مان در ظاهر آسان‌تر است

روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی خوبی در حال برگزاری است و زمان کمی تا جام جهانی مانده است. تمرینات را ادامه می‌دهیم تا تیم خوبی را راهی جام جهانی کنیم. جو مناسبی در اردو وجود دارد و کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بتوانیم دست پر در جام جهانی حضور داشته باشیم.

وی درباره اینکه چقدر به حضور دوباره در جام جهانی امیدوار است، عنوان کرد: آقای کی‌روش شانس مجددی به من داده و همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. بلکه این شرایط برای همه بازیکنان وجود دارد. همه بازیکنان شانس دارند و همه تلاش می‌کنند در مهمترین رویداد فوتبالی حضور داشته باشند.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه قرار است در پست هافبک دفاعی بازی کند یا دفاع مرکزی، گفت: در باشگاه و تیم ملی هر پستی که سرمربی درنظر بگیرد انجام وظیفه می‌کنم. همه سرباز تیم ملی هستیم.

چشمی درباره اینکه چه شناختی از حریفان ایران پیدا کرده‌اند، گفت: قطعاً کی‌روش هر روز برنامه فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌‌های حریف دارد. آنالیز خوبی انجام شده و کی‌روش نکات خوبی را به ما گوشزد می‌کند.

وی درباره شانس صعود تیم ملی از دور گروه جام جهانی خاطرنشان کرد: شاید اسماً و در ظاهر تیم‌هایی که در گروه هستند به نسبت جام جهانی قبلی آسان‌تر باشند ولی در عمل اینطور نیست و همه تیم‌های گروه‌مان قوی هستند و حتی انگلیس شانس قهرمانی دارد. با این وجود خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری به نسبت جام جهانی گذشته بگیریم. سعی می‌کنیم نتیجه در دوره قبلی را ارتقا دهیم. شاید یکسری این گروه را آسان‌تر بدانند ولی کار سختی داریم و همه باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها